Image placeholder
Illustration

10 джерел клієнтів на консультації

Illustration

Для тих, хто прагне залучити більше клієнтів на свої консультації у будь-якій ніші, бажає підвищити концентрацію ефективних дій та дізнатися, які компетенції консультанта дають результати клієнтам

На майстер-класі ви дізнаєтесь:

Як маркетолог з 10-річним досвідом системно залучає клієнтів на консультації з високим чеком

method-strategic-plan-jigsaw-process

Докладний розбір: які техніки та методики використовуються для формування стабільного запису за передоплатою

head-questionCreated with Sketch.

Відповіді на найпоширеніші запитання консультантів-початківців

Чи маєте ви талант консультанта?

Можливість допомагати клієнтам у форматі консультацій приваблює експертів у різних нішах: і тих, хто працює з клієнтами в різних форматах роками, і початківців. Більшість експертів працюють НЕ УСВІДОМЛЕНО, покладаючись «на потік» – як у процесі залучення клієнтів, та і у процесі консультування.

Ефективний затребуваний консультант – це не просто згусток знань і досвіду у своїй професії. Хоч це і основа, проте цього замало, щоб мати багато клієнтів та дійсно їм допомагати, провокувати якісні зміни у клієнтів.

Професійний консультант працює в кількох напрямках:
Пропрацювання і покращення власних скілів саме як консультанта Пропрацювання і покращення алгоритму консультації Пропрацювання і покращення системи залучення клієнтів

Illustration

НЕ ДОСТАТНЬО бути просто професіоналом у своїй справі
Лише системна робота в цих трьох напрямках допоможе давати вам більше стійких результатів більшій кількості клієнтів, і зрештою зробить з вас консультанта, контакти котрого передаватимуть із рук в руки

Illustration

Що робить на зустрічі з клієнтом консультант, щоб клієнт отримав бажані результати та зміни в житті (а не просто інформацію та поради)?
Якими інструментами консультант допомагає клієнту під час спільної роботи?
Який підхід та спосіб мислення консультанта насправді робить з просто консультуючого експерта – цінного й ефективного консультанта?

Відповіді на ці питання ви дізнаєтесь на відкритому безкоштовному майстер-класі

Цей майстер-клас буде корисним для вас, якщо:

Ви хочете стати професійним ефективним консультантом у своїй ніші, на можливість попрацювати з котрим чекає черга клієнтів. Давно працюєте у своїй ніші, є в ній експертом, і хочете збільшити власний прибуток за рахунок проведення консультацій. Проте боїтесь, що у вас не вийде дійсно допомагати клієнтам, ви не зможете залучити клієнтів, не зможете давати їм результат, та не уявляєте, за якими правилами відбувається дійсно результативна консультація, після котрої вас гаряче рекомендуватимуть.
Ви вже консультуєте клієнтів, але хочете покращити свої скіли, розширити і поглибити професійні навички як консультанта, щоб підвищити середній чек та ефективніше сприяти результатам клієнтів.
Хочете отримати глибинне розуміння підходу до консультування від досвідченого консультанта, зрозуміти його досвід та систему мислення. Ви вже розумієте, що якість та результати вашої роботи тісно пов'язані з вашим мисленням. І зараз шукаєте професійні інструменти для аналізу своїх дій, пропрацювання усіх слабких ланок.

Illustration

План майстер-класу

  • 01

    До яких консультантів насправді вибудовується черга клієнтів? Чим вони відрізняються від усіх інших?

  • 02

    Звідки можуть прийти клієнти (огляд джерел), та як підготувати для них зручний шлях клієнта?

  • 03

    Система мислення, яка допомагає стати ефективним затребуваним консультантом + антиприклади

  • 04

    Нові підходи до здобуття скілів професійного консультанта за методологією Ірини Горбунової

  • 05

    Презентація флагманського курсу «Ефективний консультант», завдяки якому можна примножити і результати клієнтів і їх кількість, почуватись з клієнтами впевнено і розпочати формувати власну добірку успішних клієнтських кейсів

У результаті відвідування майстер-класу, ви:

Сформуєте образ ефективного затребуваного консультанта й зможете себе з ним ідентифікувати
Зрозумієте і побачите на прикладах: звідки і яким шляхом насправді приходять клієнти до консультанта, й зможете перевірити, як у вас з цими джерелами справи
Зрозумієте: що відрізняє успішного консультанта, котрий дійсно дає результати своїм клієнтам, від усіх тих, хто досі вважає, що для досягнення цієї мети вистачить лише бути експертом у своїй ніші.

Illustration
Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

авторка та ведуча майстер-класу

● маркетолог-стратег з 10-річним досвідом● 7000+ консультацій з клієнтами● Викладач та автор 28 навчальних програм● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу

Бачити вглиб процесу й ситуації – важлива риса кожного ефективного консультанта. На майстер-класі ми будемо вчитись цьому на прикладі спікера, що об'єднав у собі дійсно величезний досвід у консультуванні клієнтів, компетенції маркетолога, навички викладача, енергію створення, і синергія цього – здатна дати відповіді слухачу майстер-класу.
Приходьте із власним запитом на цю онлайн-зустріч, і обов'язково отримаєте відповіді!

Навіть якщо ви зараз сумніваєтесь, що зможете консультувати клієнтів ефективно і залучати клієнтів за списком очікування ваших вільних віконець, – приходьте на цей майстер-клас. Це ні до чого вас не зобов'язує, але можливо саме там ви почуєте ті слова, що розділять професійне життя на «до» і після»

Саме так про професійний контакт з Іриною говорять її клієнтиА значить в неї є чому вчитись 

Приходьте на майстер-клас, щоб побачити нові грані себе у контенті спікера і побачити нові можливості для власного професійного розвитку

  • Приділіть 2,5 години 3 червня о 18:00 за Києвом

  • Безкоштовно, але реєстрація обов'язкова

  • Кількість місць обмежена можливостями вебінарної кімнатиВстигніть зареєструватись

Заповніть цю форму, щоб отримати доступ до вебінару

Надсилаючи цю форму я приймаю умови Публічної оферти та Політики конфіденційності