Як маркетолог з 10-річним досвідом системно залучає клієнтів на консультації з високим чеком
Докладний розбір: які техніки та методики використовуються для формування стабільного запису за передоплатою
Відповіді на найпоширеніші запитання консультантів-початківців
Можливість допомагати клієнтам у форматі консультацій приваблює експертів у різних нішах: і тих, хто працює з клієнтами в різних форматах роками, і початківців. Більшість експертів працюють НЕ УСВІДОМЛЕНО, покладаючись «на потік» – як у процесі залучення клієнтів, та і у процесі консультування.
Ефективний затребуваний консультант – це не просто згусток знань і досвіду у своїй професії. Хоч це і основа, проте цього замало, щоб мати багато клієнтів та дійсно їм допомагати, провокувати якісні зміни у клієнтів.
Професійний консультант працює в кількох напрямках:
● Пропрацювання і покращення власних скілів саме як консультанта● Пропрацювання і покращення алгоритму консультації● Пропрацювання і покращення системи залучення клієнтів
Що робить на зустрічі з клієнтом консультант, щоб клієнт отримав бажані результати та зміни в житті (а не просто інформацію та поради)?
Якими інструментами консультант допомагає клієнту під час спільної роботи?
Який підхід та спосіб мислення консультанта насправді робить з просто консультуючого експерта – цінного й ефективного консультанта?
● Ви хочете стати професійним ефективним консультантом у своїй ніші, на можливість попрацювати з котрим чекає черга клієнтів. Давно працюєте у своїй ніші, є в ній експертом, і хочете збільшити власний прибуток за рахунок проведення консультацій. Проте боїтесь, що у вас не вийде дійсно допомагати клієнтам, ви не зможете залучити клієнтів, не зможете давати їм результат, та не уявляєте, за якими правилами відбувається дійсно результативна консультація, після котрої вас гаряче рекомендуватимуть.
● Ви вже консультуєте клієнтів, але хочете покращити свої скіли, розширити і поглибити професійні навички як консультанта, щоб підвищити середній чек та ефективніше сприяти результатам клієнтів.
● Хочете отримати глибинне розуміння підходу до консультування від досвідченого консультанта, зрозуміти його досвід та систему мислення. Ви вже розумієте, що якість та результати вашої роботи тісно пов'язані з вашим мисленням. І зараз шукаєте професійні інструменти для аналізу своїх дій, пропрацювання усіх слабких ланок.
01
До яких консультантів насправді вибудовується черга клієнтів? Чим вони відрізняються від усіх інших?
02
Звідки можуть прийти клієнти (огляд джерел), та як підготувати для них зручний шлях клієнта?
03
Система мислення, яка допомагає стати ефективним затребуваним консультантом + антиприклади
04
Нові підходи до здобуття скілів професійного консультанта за методологією Ірини Горбунової
05
Презентація флагманського курсу «Ефективний консультант», завдяки якому можна примножити і результати клієнтів і їх кількість, почуватись з клієнтами впевнено і розпочати формувати власну добірку успішних клієнтських кейсів
● Сформуєте образ ефективного затребуваного консультанта й зможете себе з ним ідентифікувати
● Зрозумієте і побачите на прикладах: звідки і яким шляхом насправді приходять клієнти до консультанта, й зможете перевірити, як у вас з цими джерелами справи
● Зрозумієте: що відрізняє успішного консультанта, котрий дійсно дає результати своїм клієнтам, від усіх тих, хто досі вважає, що для досягнення цієї мети вистачить лише бути експертом у своїй ніші.
Ірина Горбунова
авторка та ведуча майстер-класу
● маркетолог-стратег з 10-річним досвідом● 7000+ консультацій з клієнтами● Викладач та автор 28 навчальних програм● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу
Приділіть 2,5 години 3 червня о 18:00 за Києвом
Безкоштовно, але реєстрація обов'язкова
Кількість місць обмежена можливостями вебінарної кімнатиВстигніть зареєструватись
Надсилаючи цю форму я приймаю умови Публічної оферти та Політики конфіденційності