Дякую!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Про те, як підвищувати кількість продажів своїй теплій аудиторії у блозі, глибоко концентруючи увагу глядача на темі вашого продукту чи послуги. Без маніпуляцій, екологічно та ефективно
Чому прогрівам навчатись має кожен, хто продає у блозі
Якщо ви думаєте, що люди уважно читають ваш контент та намагаються вникнути в нього – це не так. Багато ваших підписників досі не до кінця розуміють, хто ви, і що у вас можна купити. Це факт. В 90% вашого контенту підписники не вникають глибоко, кліпове мислення і конкуренція за увагу глядача – їх у вас забирають.
Ви не хочете бути нав'язливим і дуже зрідка в блозі розповідаєте детально про свої продукти, сподіваючись, що люди і самі розберуться. Як результат, у вас купують тільки ті одиниці, хто мав достатньо мотивації самостійно вникнути у ваші пропозиції. Решту – ви втрачаєте.
Боїмося виглядати як «ну купи хоть щось», не вміємо подавати так, щоб людина сама розуміла переваги покупки і сама хотіла купити. Ігноруємо сторітелінг або не вміємо його будувати.
«Самі все запропонують, самі все дадуть» (с) – працює тільки в книжці. В продажах треба треба бути проактивним, постійно підсвічуючи вигоди від співпраці з вами – але мʼяко, екологічно, без навʼязувань. Цьому треба вчитись.
Схема організації продажів в блозі
Перш за все, ми розберемо з вами загальну схему організації продажів у блозі. Як це все працює, звідки беруться клієнти, що і чому вони купують. Які передумови нам треба втілити, щоб люди купували. Базова логіка, на яку вже потім ми будемо накладати прогріви.
Що таке прогріви, чому вони такі важливі зараз, та як впливають на продажі
Що таке ці прогріви, як вони працюють, яку роль відіграють в продажах, чи можна без них (і що тоді буде). Розглянемо на прикладах ситуації продажів послуг та інфо-продуктів без прогрівів.
Етіологія прогрівів
Ви здивуєтесь, але прогріви з'явились зовсім не в інфобізнесі. Звідки, чому і для чого – розберемо детально на МК.
Етапи прогрівів у експертному блозі
Усі, абсолютно усі прогріви, від одноденних прогріваючих лінійок контенту, до кількамісячних крос-форматних прогрівів – усі вони будуються за однією логікою, мають однакові етапи. Будуючи свій прогрів за цими етапами, ви будете формувати дуже логічний, послідовний і ефективний ланцюжок взаємозв'язків між вами, вашою експертністю, вашим продуктом і бажаним результатом – в свідомості вашої аудиторії.
Базовий план прогріву
Розберемо детально на прикладах базовий план прогріву, пройдемось кожним елементом, щоб ви глибоко зрозуміли логіку роботи з цим інструментом.
Формати прогрівів
Не думайте, що прогрів це просто якась продаюча історія в сторіз. Ні, є купа цікавих форматів, які допомагають привертати увагу до наших продуктів та послуг – не явно, приховано, нативно і натурально. Розберемо ці варіанти і приклади. Тут ви відразу згенеруєте багато ідей для власних прогрівів.
Механіка тіньового прогріву
Детально обговоримо алгоритм роботи із прихованим прогрівом. Це коли ви напряму нічого не продаєте, але люди вже готові у вас купувати. Це дуже цікава техніка, і коли ви про неї дізнаєтесь, навчитесь розпізнавати тіньові прогріви, направлені на вас.
Механіка прогріву під час активних продажів
Тут є свої особливості і секрети. Про що саме говорити? Звідки брати теми і ідеї? Скільки часу закладати? Як викликати реакції, запитання, створювати ажіотаж?
Тригери в прогрівах. Основні помилки в прогрівах.
Очевидно, що прогріви теж будуються на тригерах, які ми звикли використовувати в усіх способах продажів. Які тригери найкраще підходять для екологічних прогрівів? Як конкретно їх використовувати, на прикладах? Також розберемо основні помилки у прогрівах – те, що робить прогрів необережним, агресивним, або зовсім не працюючим.
Інструкція: як написати прогрів для себе чи для клієнта
Тут я покажу вам, як писати прогрів собі чи клієнту – прямо на прикладі напишемо з вами прогрів. Написаний прогрів – це текстовий матеріал у ваших нотатках, що розподілений по днях, і кожен етап виконує свою функцію, впливає на аудиторію потрібним чином. Навчу шукати ідеї для прогрівів у вільному доступі і описувати швидко десятки ідей, адаптуючи швидко під свої чи клієнтські задачі. База прогрівів.
Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу з доступом назавжди
Ірина Горбунова
автор майстер-класу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом
● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу
Відгуки
Важливі питання про майстер-клас
На якій платформі викладено МК?
Матеріали викладено в закритому телеграм-каналі, до якого ви отримуєте доступ після оплати. Це зручно, бо учасники мають доступ до контенту з будь-якого пристрою, і можуть зручно зберігати матеріали.
На скільки лишається доступ?
Доступ до всіх матеріалів – назавжди. Ви можете зберігати лекції та додаткові матеріали на свій пристрій, а можете ні. Можете повертатись до них скільки завгодно разів, навіть через рік.
Чому так дешево?
Концепція Ірини, автора курсу, – давати можливість українцям вчитись і реалізовувати – супердоступно, на час подій в Україні. Вже тисячі людей скористались цією можливістю і отримали свій результат.
Я – новачок. Я впораюсь?
Майстер-клас – дуже простою мовою, з детальними наглядними поясненнями, і створений для тих, хто ніколи ніде не вчився продажам через блог. Все продумано, тому не бійтесь спробувати.
Чи буде зворотній зв'язок від автора?
Ви завжди можете задати запитання Ірині. Крім того, буде онлайн-сесія, де ми у режимі реального часу зустрінемось, щоб обговорити питання учасників. Участь в онлайн-сесії буде доступна для тих, хто придбає майстер-клас до 10 лютого.
Який графік проходження МК?
МК в записі, тому ви самі можете обирати графік та швидкість його проходження. Вам потрібно буде витратити орієнтовно 4 години на освоєння інформації.