Image placeholder

Стратегія розвитку блогу

Як зробити це професійно, без ілюзій, нереалістичних мрій і до виконання

Про що цей курс

З цим курсом ви швидко зможете розробити стратегію просування власного блогу на рівні професійного маркетолога

Програма курсу

  • Аналіз ситуації на тепер

    Перший крок – це адекватний аналіз ситуації на тепер. Абсолютна більшість людей не звертають увагу на потрібні метрики, і аналізують речі, котрі не впливають на формування стратегії. Правильне визначення точки "А" дуже впливає на вибір інструментів та прорахунок бюджетів в наступних кроках. Іншими словами: якщо ти інтуїтивно вважаєш, що в тебе в блозі все ок, то проаналізувавши запропоновані мною елементи ти побачиш де твої точки рости:)

  • Визначення цілей на наступний період

    Прошу, тільки не сприймайте поняття цілей тут як щось схоже на бажання вивчити англійську у 2023 році. Цілі у стратегії розвитку блогу – це конкретні цифри, які я навчу вас визначати. Це точка "Б", до якої ми будемо в наступних частинах курсу прокладати шлях, крок за кроком. Цілі не обмежуються тільки кількістю підписників, це лише вершина айсбергу. Але я обіцяю вас, що це насправді просто, і ви впораєтесь із правильним визначенням точки Б.

  • Аналіз конкурентів

    Конкуренти як джерело натхнення. Конкуренти дають вам безкоштовні відтестовані ідеї, і майже вся стратегія їх просування – легко може бути проаналізована вами. Уявіть собі! Ви знатимете – на що вони роблять ставку в просуванні; що, як часто, і наскільки ефективно рекламують; навчитесь дізнаватись їх контент-стратегію та коригувати свою, враховуючи нові усвідомлення. Це неймовірно круто, і це дууже допомагає у просуванні. А 99% людей, які самі займаються просуванням, нажаль ігнорують ці чудові можливості і ресурси.

  • Підбір цільової аудиторії

    Покажу вам на реальному прикладі справжній глибоко пропрацьований аналіз ЦА, сегментований за методом персон. Це дуже просто, і супер-ефективно. Бо саме опис цільової аудиторії у такому підході даватиме вам десятки й десятки ідей для контенту. Ви будете здивовані, що не робили так раніше. Це спрощує подальшу роботу з контент-планом до елементарного рівня.

  • Розробка продуктової лінійки, що буде продаватись у блозі

    Стратегію просування ми будуємо завжди, виходячи із продуктової лінійки. Якщо у вас її немає, або ви не до кінця розумієте, якою вона має бути – цей блок вам дуже допоможе нарешті пропрацювати ваші пропозиції так, аби вони доповнювали одна одну і просували одна одну в майбутньому.

  • Упаковка блогу 

    Коли ми з вами зробимо підготовчі організаційні процеси, треба переходити відразу до практики – доупакувати (чи переупакувати) свій блог так, аби при кількасекундному погляді на нього представником вашої ЦА, який перейде з реклами – було відразу зрозуміло, хто ви, що пропонуєте, і за що вам можна заплатити гроші. Запропоную вам свій детальний алгоритм, за яким працюємо з клієнтами в індивідуальній роботі.

  • Розробка контент-стратегії

    На добряче упакований блог накладемо класну контент-стратегію. Розкажу вам про найменш затратний по часу підхід до створення якісного, системного, продаючого контенту в блог. Забудьте про головний біль на тему ідей для дописів, знаючи, як створюють контент-план професійні маркетологи, ви ніколи більше не повернетесь до жодних старих схем. Навчу робити швидко і просто. І, звісно, ефективно.

  • Розробка рекламної стратегії

    Рекламна стратегія складається з детального планування взаємодії з кожним рекламним інструментом: платним і безкоштовним. Навчу вас планувати так, щоб знаходити баланс між ефективністю і розумним розподілом ресурсів. Покажу на прикладах, як збираються рекламні стратегії – просто, наглядно, зрозуміло кожному. Моя суперсила – пояснювати складне простими словами і дуже доступно. Не упустіть можливість розібратись в цьому всьому зараз, поки діє моя пропозиція.

  • Прорахунок бюджету на просування

    Те, чого усі бояться – рахувати витрати. А дарма, бо нічого страшного тут нема. Затрати завжди корелюються з вашими цілями. Навчу вас складати бюджет, а ви оціните – чи підйомна отримана цифра для вас. Якщо буде задорого – зменшите цілі, і бюджет теж зменшиться. Все дуже просто. Розповідаю також, на чому варто економити, а на чому в жодному разі не можна. Це все має знати кожен, хто планує заробляти в Інстаграмі.

  • Планування дій у прив‘язці до календаря

    Кожна поважаюча себе стратегія завершується графіком - датами, дедлайнами, планами, що будуть відмічені у вашому календарі. Це – важлива запорука виконання запланованого! Щоб не було «говори-балакали, посідали й заплакали» – треба чесно оцінити щільність дій за вашою стратегією – потягнете? Якщо так – супер! Якщо бачите, що ні – підкручуємо цілі :)
    Як бачите – на все є свій алгоритм. Навіть опис моєї програми уже став корисним для вас, якщо ви новачок у цій сфері. А уявіть, як буде після проходження курсу?

Розробка стратегії включає такі кроки

Стратегія має працювати, а не лежати в столі. Щоб вона була реалістичною і підйомною, включала трендові й дійсно працюючі способи просування та перевірені алгоритми – правильному плануванню треба навчитись у практика

Аналіз

Аналізуємо свою точку А – ситуацію на тепер. Аналізуємо свою цільову аудиторію. Аналізуємо своїх конкурентів. Всі ці данні - база для стратегії.

Робота з блогом

Правильна упаковка під конкретні цілі, розробка пропозицій у продуктову лінійку – серце стратегії. Будуть помилки тут – не буде працювати весь план дій.

План просування

Просування має йти через контент (всередині блогу), і генерувати нових підписників через рекламу (ззовні). Без цього пункту все інше просто не має сенсу.

Цифри

Рахувати гроші (бюджети) і час (планування дій) – це завершальний етап, з яким легко перевірити стратегію на працездатність. Якщо затрати часу і грошей вийшли підйомні – все працюватиме!

Ціна

Доступ до курсу пропонується у двох форматах:
самостійне навчання та створення власної стратегії, та формат зі зворотнім зв'язком по розробленій вами стратегії у форматі персональної онлайн-консультації з автором курсу – Іриною Горбуновою.
Під час оплати, на платіжній сторінці, є можливість оформити Оплату частинами від Приват банку або Покупку частинами від Монобанку (від 2-7 платежів)

Самостійний

2500 грн

Моментальний доступ до усіх матеріалів курсу з доступом назавжди

З консультацією

7000 грн

Доступ до курсу назавжди + персональна консультація з рекомендаціями по вашій стратегії

Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

автор курсу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом

● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу

Відгуки

Важливі питання про курс

На якій платформі викладено курс?

Матеріали курсу викладено в закритому телеграм-каналі, до якого ви отримуєте доступ після оплати. Це зручно, бо учасники мають доступ до контенту з будь-якого пристрою, і можуть зручно зберігати матеріали.

На скільки лишається доступ?

Доступ до усих матеріалів курсу – назавжди. Ви можете зберігати лекції та додаткові матеріали на свій пристрій, а можете ні. Можете повертатись до них скільки завгодно разів, навіть через рік.

Чому так дешево?

Концепція Ірини, автора курсу, – давати можливість українцям вчитись і реалізовувати – супердоступно, на час подій в Україні. Вже тисячі людей скористались цією можливістю і отримали свій результат.

Я - новачок. Я впораюсь?

Курс – дуже простою мовою, з детальними наглядними поясненнями, і створений для тих, хто ніколи ніде не вчився створювати стратегії розвитку блогу. Все продумано, тому не бійтесь спробувати.

Чи буде зворотній зв'язок від автора?

Курс запропонований у двох форматах: із 1-годинною консультацією Ірини по розробленій вами стратегії, і без зворотнього звʼязку. Просто виберіть бажаний формат участі.

Який графік проходження курсу?

Курс в записі, тому ви самі можете обирати графік та швидкість його проходження. Більшість слухачів пройшли його та створили власну стратегію в рамках 10 днів.