Image placeholder

Майстер-клас Стратегія платного телеграм-каналу

Як створити власний клуб за підпискою з регулярними автоматичними платежами на базі Телеграм-каналу

Чому саме концепція «клубу за підпискою»?

Власний інфопродукт – важливий елемент продуктової лінійки будь-якого експерта, що продає свої продукти та послуги в соцмережах. Це розуміє кожен. 
Проте не кожному експерту підходять формати онлайн-курсу, марафону, вебінару чи лекції. 
 Такі продукти потрібно продавати запусками, і прибуток вони приносять тільки під час запусків. Клуб за підпискою можна продавати перманентно, і кожен новий підписник блогу прямо відразу стає потенційним клієнтом такого клубу.  Це ідеально підходить експертам, що не готові рухатись постійними виснажливими запусками, які фактично стають ще однією роботою, окрім основної.     Сам формат Клубу за підпискою відкриває можливості більш тісної та пролонгованої взаємодії з аудиторією, а значить і можливості продажів власних послуг уже всередині клубу. Для експерта це значить підвищення середнього чеку, підвищення кількості крос-продажів та допродажів. І, звісно, реально глибокі відносини з клієнтами.  Платний закритий телеграм-канал - прекрасний варіант тріпваєру у вашій продуктовій лінійці. Але за цей тріпваєр вам платять щомісяця, а не один раз. Перевага платного ТГ-каналу перед курсами та марафонами в тому, що просувати його ви можете на таку суму грошей, яка вам комфортна саме зараз. Якщо ж говоримо про курс чи марафон з конкретною датою старту - там під цю дату буде розплановуватись і відповідний бюджет, виходячи з кількості бажаних покупців. Крім того, помісячна оплата ТГ-каналу буде сприйматись клієнтом вигідніше, ніж оплата курсу відразу (тим більше інформація в курсі рано чи пізно закінчиться, а в клубі вона нескінченна). Хоча по факту клієнт може платити за клуб роками, і для експерта це значно вигідніше за будь-який курс.   

Про що розповім на майстер-класі

  • Розробляємо концепцію закритого клубу за підпискою

    За який регулярний контент готова платити ваша ЦА? Підбір форматів (текстові, відео, подкасти, файли та документи, тощо) та створення гармонійного контент-плану. Визначення вартості та пакети участі. Тест ідей у групі майстер-класу.

  • Технічні нюанси організації

    Користувач телеграму рівня pro (скрінкасти та навчання по використанню потрібних вам функцій телеграму), організація автоматичних регулярних оплат (все про прийом платежів без вашої участі)

  • Повна інструкція з просування вашого клубу за підпискою

    Джерела клієнтів. Реклама клубу.

  • Взаємодія з учасниками спільноти (розбір варіантів)

    Додаткові послуги всередині клубу: платні та такі, що входять у вартість. Продаж реклами всередині клубу. Додаткові ідеї овермонетизації клубу.

  • Підводні камені

    Що завжди не враховують ті, хто організовують платні телеграм-канали. Розбір потенційних складнощів та помилок.

Кому підійде формат закритого клубу за абонплатою?

Загалом, усім експертам у сфері професійних послуг. Нижче наводжу декілька ніш з ідеями платних каналів для них.

Персональні стилісти

Ваш канал може регулярно давати актуальні луки з посиланнями на магазини; розбори сезонних капсул учасників клубу в зумі; знижки від брендів; стильні знахідки та стизації з ними, і т.п.

Маркетологи, наставники

Розбори прогрівів блогерів та учасників клубу; розбори сторінок учасників; підбірки ідей креативів та текстів під таргет; регулярні лекції та подкасти; щотижневі зуми з груповими експрес-консультаціями, тощо.

Психологи та коучі

Підтримуюча група по певному запиту; Група розвитку для починаючих психологів, розбір методів роботи, групові інтервізії, груповий коучинг; підбірки вправ, технік; лекції та подкасти; внутрішні марафони, тощо.

Дієтологи, тренери

Внутрішні постійні марафони, челенджі, розіграші подарунків за результат; щотижневі нові комплекси вправ; дієтичні меню та рецети; лекції, спільні зуми «запитання - відповідь», тощо.

Будь-які експерти

Усім доступний варіант - створити групу безперервного професійного розвитку для своїх колег. Розміщувати там навчальні матеріали, запрошувати сторонніх спікерів, організувати книжковий клуб всередині, інтервізії та розбори.

Вчителі, репетитори

Якщо ваша основна діяльність – навчати інших, ви можете розробити груповий формат з розкладом на кожен місяць. Виклики тижня, лекції, практика, зум-зустрічі для мотивації, спікінг-клаби, подарунки за активність, підбірки контенту для навчання, конспекти по темам, тощо.

Приводити приклади можна ще довго, але це займає забагато місця на сайті, тому просто перелічу ніші, для яких, на мою думку, можна придумати цікаву концепцію: вивчення мов, бʼюті-сфера, фітнес-тренери, нутріціологи, дієтологи, косметологи, трихологи, астрологи, нумерологи й інші езотерики, репетитори, викладачі, фотографи, контент-мейкери, відеомонтажери, коучі, психологи, страховики, копірайтери, таргетологи, наставники експертів, лікарі, продюсери, дизайнери, трихологи, стилісти, бізнес-тренери, тренери з ораторського мистецтва, йога-майстри, логопеди, дизайнери інтерʼєрів, декоратори, кондитери, експерти з продажів, фінансові експерти, приватні інвестори, інфобізнесмени і т.п.

Для чого йти на цей майстер-клас?

Або що ви отримаєте в результаті проходження майстер-класу

1

Щоб відкрити для себе ще один варіант монетизації своїх знань та досвіду

Якщо ви експерт і заробляєте лише на наданні послуг клієнтам – ви дуууже сильно недозаробляєте. Додаткова точка монетизації здатна вивести вас на кардинально інший рівень заробітку.

2

Щоб навчитись технічним деталям реалізації своїх ідей

Дуже може бути таке, що ви мрієте про свій Клуб за підпискою (платний тг-канал) уже дуже давно. Але руки не доходять, бо треба розібратись з купою технічних нюансів. Шукати інформацію по крупинкам, пробувати і помилятись, чи відразу зробити швидко і правильно?

3

Щоб перевірити свої гіпотези на великій групі людей

А буде ось це цікаво клієнтам, а будуть вони готові за це платити? А що мені змінити чи додати, щоб посилити свою пропозицію? Відповіді на ці питання не прийдуть з вакууму. Але їх легко можна буде отримати в чаті учасників майстер-класу.

4

Щоб відмежуватись від конкурентів і налагоджувати довготривалі стосунки з потенційними клієнтами, поки інші продають разово

Відрізнятись від колег – значить бути помітним. Будувати постійну регулярну глибоку комунікацію з ЦА – значить бути для них близьким, своїм. Бути своїм - значить, що саме у тебе будуть купувати в першу чергу, бо ж навіщо ще когось шукати.

В результаті проходження майстер-класу, ви:
продумаєте і створите власний закритий телеграм-канал з регулярними щомісячними автоматичними оплатами від клієнтів; матимете готовий план контенту на місяць, що включатиме різні типи контенту, залучаючі активності, стимуляції, гейміфікації; буде збалансований за темами та викликатиме у потенційного клієнта відчуття цінності, значно вищої за вартість; створите план групових та персональних взаємодій з учасниками на місяць розберетесь в усіх технічних нюансах створення, налаштування та ведення телеграм-каналу; налаштуєте прийом платежів так, щоб вони списувались у клієнта автоматично щомісяця;продумаєте способи додаткової монетизації вашого клубу (продаж реклами, ваших послуг, тощо) і влаштуєте продажі в контент-план;● дізнаєтесь усі працюючі способи залучення клієнтів до клубу, способи реклами та просування такого продукту;● за результатами МК зможете з 0 запустити клуб для себе, чи зробити це послугою для ваших клієнтів, якщо працюєте в маркетингу.

Вартість участі 1500 грн

Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу
з доступом назавжди

Дякую!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Відповіді на популярні запитання

  • Чи підійде мені МК, якщо я зовсім не розбираюсь в цій темі?

    Так, я завжди готую матеріали таким чином, щоб навіть абсолютні новачки змогли розібратись. Для цього я демонструю екран під час запису відео, показуючи свої дії.

  • Як буде проходити навчання?

    Після оплати ви будете долучені до закритого телеграм-каналу, де будуть викладені усі навчальні матеріали. Ви зможете їх переглядати тоді, коли зручно вам. І з будь-якого пристрою, на йому встановлений телеграм. Також буде чат учасників, де ви можете познайомитись з однодумцями та протестувати свої ідеї. Оскільки доступ до усіх моїх продуктів - назавжди, ви зможете проходити навчання у зручному темпі.

  • Чи реально поєднувати навчання з роботою?

    В дорослому житті немає інших варіантів :) Люди, які досягають крутих результатів, завжди поєднують навчання з роботою, тому і у вас це вийде. Тим більше, що у нас не буде онлайн-зустрічей в певний конкретний час. Всі матеріали будуть в записі, а усе спілкування - в чаті.

Illustration

Привіт! Мене звати Ірина Горбунова

Я маркетолог-стратег з 11-річним досвідом. До 24.02 працювала з великими компаніями над розробкою і втіленням стратегій маркетингу.

Після 24.02.2022 створила власну навчальну платформу і вивантажую свої знання і досвід у супердоступні продукти. Зараз маю вже понад 30 власних освітніх програм з маркетингу, просування блогу, монетизації знань та досвіду експертів. Мої програми пройшли вже більше ніж 7500 учнів. Усе, чому я навчаю — практичне, ефективне, та перевірено на досвіді.

Чому цей майстер-клас коштує так мало?

Створюючи свою онлайн-школу півтора роки тому, я собі дещо пообіцяла...

Перший навчальний продукт в рамках свого проєкту "Markering-plan" я створила у квітні 2022 року. Тоді я тимчасово виїхала з дитиною з Києва до польського Гданьську. Всі мої робочі контракти стали на паузу зі зрозумілих причин, і ми усі просто перечікували. Я не звикла сидіти, склавши руки, і вирішила створити серію лекцій про зміни в підходу до просування у військовий час.
Поставила тоді мінімальну ціну, яка перекривала таргет і давала невеликий плюс зверху. Отримала тонну позитивного зворотнього звʼязку, в тому числі і за доступну вартість. Люди дякували, що в ці складні часи є хтось, хто готовий віддавати на таких умовах.
Тоді я вирішила для себе, що поки в моїй країні є окупанти, моєю місією буде давати можливість вчитись і розвиватись усім бажаючим - максимально доступно.
Усі продукти на моєму основному сайті коштують дуже доступних грошей - в більшості своїй 500 грн. Проте є і дорожчі продукти, адже вони передбачають мою персональну залученість у ситуацію клієнта, персональну роботу зі мною. Це коштує дорожче.
Крім того я вірю також і в те, що вам буде легше наважитись долучитись до челенджу, якщо він буде коштувати дешевше. А спробувавши мій продукт одного разу - назад дороги немає :) бо уже знаєш якість, бачиш результати, і готовий розвиватись зі мною далі.
Не упустіть цю можливість навчитись створювати продаючи контент для блогу, працюючи за авторськими матеріалами досвідченого маркетолога-практика. Нехай невисока ціна дасть вам змогу відкрити для себе увесь потенціал продаючи дописів, і виведе продажі у вашому блозі на новий рівень!