ФОП Горбунова Ірина Валеріївна ІПН 3263809561 п/р UA563206490000026002052729084 в ПАТ «ПриватБанк»
Договір публічної оферти Політика конфіденційності Навчання в розстрочку Правила та умови
Marketing © 2023
Надішліть повідомлення через форму або напишіть нам у чаті, чи просто залиште свій номер телефону, ми обов’язково відповімо або зателефонуємо вам
Бути блогером в Україні сьогодні — значить мати особливий статус. Бути селебріті, бути впливовим, цікавим брендам, рекламодавцям, бути ідолом для своєї аудиторії. Блогеру завжди і скрізь раді, а його життя і робота — суцільна казка! Про це мріє величезна кількість людей: від дітей, для яких блогінг — шлях до легкої, цікавою, яскравою і забезпеченого життя; до експертів в різних нішах, що розглядають блогінг як джерело трафіку в свої проекти і додаткову монетизацію особистого бренду.
Про те, як стати блогером, просувати його і заробляти на ньому, написано багато книг. Але незважаючи на те, що алгоритм зрозумілий — досягти бажаного виходить далеко не у всіх. Чому? Ніхто не досліджує тему психологічного портрета успішного блогера.
Якою людиною треба бути, щоб жити на камеру практично 24/7 і залишитися психологічно здорової, цілісною особистістю? Кожен блогер говорить про те, що на старті не розумів, наскільки це складна, всепоглинаюча, втомлива і багатогранна робота. Так, сьогодні кожна людина отримала реальну можливість стати зіркою через блог, але чого це коштує насправді?
Саме про це книга «Блогономіка». Назва — новий термін для об'єктивно існуючої сфери знань про блогерів, їх вплив на людей і бізнес. Блогономіка дивиться на діяльність блогерів через призму соціології, психології, маркетингу та економіки. Книга для всіх, хто причетний до створення та просування брендів: особистих або корпоративних.
Є три ключових сегмента цільової аудиторії для даного видання:
1. Люди, які мріють стати блогером незалежно від причин, і початківці блогери. Книга допоможе зрозуміти, що значить - бути блогером, і чи підходить цей тип зайнятості конкретно для кожного читача. Чи обов'язково бути багатим нарцисом-екстравертом, щоб бути успішним блогером? Які питання тримати на контролі батько, якщо блогером хоче стати дитина?
2. Широке коло фахівців, які мають відношення до створення та просування брендів: бренд-стратеги, маркетологи, піарники, фахівці з пакування та просуванню особистого бренду, продюсери експертів, таргетологі, копірайтери і багато інших. Книга висвітлює логіку роботи ринку блогерів, особливості взаємодії з брендами-рекламодавцями, і безліч порад з підняття ефективності рекламних кампаній із залученням блогерів.
3. Блогери. Чинний успішний блогер теж почерпнете для себе багато корисного. У книзі піднято ряд спірних питань по частині етики і моралі в роботі блогера: вплив на дітей і молодь, викривлення реальності, токсичні способи заробітку на блозі, а також досліджені такі деталі роботи блогера, в яких до цих пір був провал. Наприклад, питання успадкування аккаунта після смерті блогера, і багато іншого.
Крім того, книга для всіх, хто хоче зрозуміти феномен блогерів: чому одні хочуть транслювати своє життя онлайн, стираючи межу між особистим і суспільним, а інші — вкрай охоче за цим спостерігають.
Слідкуйте за анонсами на сайті і в соціальних мережах, щоб дізнатися точну дату виходу книги і оформити попереднє замовлення.
Скоро: книга Ірини Горбунови «Блогономіка»