Image placeholder
Illustration

7 результативних дій, щоб залучити клієнта на консультацію

  • Старт 29 травня

Цей марафон для вас, якщо ви

1

Любите роботу з людьми і відчуваєте у собі силу працювати з більшою кількістю клієнтів, ніж маєте зараз

2

Вкладаєтесь в рекламу, але це не призводить до збільшення кількості клієнтів

3

Розумієте, що чекати більш вдалого моменту для просування – небезпечна стратегія, що веде до вигорання у професії, розчарування

4

Маєте нерозуміння системного підходу до продажів власних консультацій через блог, і від цього опускаються руки

Про марафон

За час марафону ми розберемо основні кроки, які мають бути зроблені у блозі кожним консультуючим експертом, незалежно від ніші.
За моїм досвідом консультування експертів, 95% консультантів упускають ці речі, не приділяють їм достатньо уваги, і тому дуже недоотримують клієнтів з блогу.
7 днів, 7 дій, на кожну з яких вам треба буде близько півгодини часу. А потім це все працюватиме на вас місяцями й навіть роками.
Моя ключова рекомендація: ніколи не виходити з позиції учня, навіть якщо ви самі навчаєте. Це запорука сталого зростання!
В кінці марафону також буде презентований мій флагманський продукт, безпрецедентний для ринку консалтингу - системний курс «Ефективний консультант», що направлений на роботу в трьох напрямках:
1. який має бути успішний консультант;2. якою має бути успішна консультація;3. як створити систему залучення клієнтів у свої консультації.

Заповніть цю форму, щоб зареєструватись на марафон

Надсилаючи цю форму я приймаю умови Публічної оферти та Політики конфіденційності

Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

автор курсів, маркетолог-стратег з 10-річним досвідом

● 10+ тис годин консультацій● За останній рік ціну на свої консультації збільшила в 4 рази, а кількість клієнтів тільки зростає● Чистий дохід з консультацій близько 100 тис грн/місяць
● 10 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 20 навчальних програм з маркетингу