Image placeholder

Практичний інтенсив з прямих ефірів

Записи ваших прямих ефірів – це «база знань» і частина воронки продажу, яка має бути у кожному експертному блозі

Про практикум

Потенційний клієнт, що зацікавився вашими продуктами чи послугами, хоче більше варіантів безкоштовної взаємодії з вами, щоб переконатись, що ви саме той експерт, який потрібен йому. Він буде їхати за кермом, мити посуд чи бігати вранці – слухаючи записи ваших ефірів. Буде, якщо у вас будуть круті, правильні ефіри.
Запрошую на інтенсив-практикум, де ви упакуєте ваш блог правильними продаючими ефірами й створите усі умови для того, щоб цей інструмент почав приносити вам клієнтів.
Практикум складається з:
Міні-лекцій з найважливішою інформацією, котру вам треба знати про інструмент прямих ефірів: технічні нюанси, обладнання, вибір тем, таймінг, структура, продаючі елементи, залучення слухачів, прогрів до ефіру, контентні воронки на запис ефіру, спільні ефіри, просування ефірів, воронки продажу всередині ефіру і багато інших секретів, які не знайти в інтернеті.
Практичних завдань: проводимо, зберігаємо і просуваємо ефіри.
❇️ Нетворкінгу для спільних ефірів в групі.
Формат: закрита телеграм-група з відео-лекціями та завданнями + чат для спілкування.

Вартість участі 500 грн

Миттєвий доступ до матеріалів після оплати

Дякую!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

автор, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом

● 10 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу