Image placeholder
Illustration

Reels-челендж

30 днів фокусу на трендовому інструменті залучення нової аудиторії, постійна практика, генерація ідей, підтримка та активність на вашій сторінці

Про челендж

Це новий Reels-челендж, з новою програмою! Лекції та завдання від маркетолога Ірини Горбунової та туторіали (відео-інструкції по зйомці та монтажу завдань) від рілз-мейкера Яни Родде
Тривалість челенджу – 30 днів. Нові завдання виходять через день, і паралельно із завданнями – виходять лекції (щоб актуалізувати ваші знання по рілз), огляди потрібних додатків, підбірки актуальних звуків, шаблонів, фонів, мемів та вирізок з фільмів, футажів та інших корисних речей з інструкціями для урізноманітнення ваших рілз!
Кожен учасник також погоджується з обов'язком підтримувати рілз інших учасників лайками та коментарями, тому перший буст та перегляди ваші рілз отримають від групи.
Ми з Яною – відповідаємо на запитання та даємо зворотній зв’язок учасникам.
Основна мета цього челенджу полягає в тому, щоб ви почали створювати більш різноманітні, різноформатні рілз, а також почали це робити регулярно. Тому робимо акцент не на складні монтажі, а на актуальні ідеї, які може реалізувати кожен!
Челендж підходить і для новачківКожен учасник освоїть багато нових інструментів, урізноманітнить свою стрічку, отримає підтримку учасників, зворотній зв'язок від ведучих челенджу, а також назавжди матиме доступ до цілої бібліотеки матеріалів та заготовок для створення рілз!
Формат: закрита телеграм група, де я публікую відео-лекції та пости-приклади з поясненням технології, логіки побудови, та варіантами адаптації під різні ніші + чат для спілкування та запитань

Вартість участі 1000 грн

Після оплати відкривається доступ до матеріалів челенджу у записі

Дякую!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

автор челенджу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом

● 10 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу