Дякую!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
✅ Як експерту сформувати лінійку пропозицій до чорної пʼятниці? Що там має бути, і як це привабливо подати?
✅ Які знижки робити, щоб не знецінювати себе і дати круту пропозицію клієнту?
✅ На що експерту табу робити знижки? Не повторюйте цих помилок
✅ Що робити зі своєю сформованою пропозицією? Як донести її до потенційного клієнта (упаковка оферу, план сторітелінгу, контентна воронка з дописом та з рілз під чорну пʼятницю)
✅ Що з таргетом на чорну пʼятницю? Коли запускати, коли вимикати, бюджет, креативи, тексти, табу і ризики в рекламі до чорної пʼятниці
🎁 Бонус: техніки допродажів для тих, хто купує у вас зі знижкою на чорну пʼятницю
В часи, коли 98% продажів відбуваються через інтернет та соцмережі, експерту вкрай важливо розуміти:
Ми не можемо дозволити собі розкоші пропускати календарні інфоприводи, котрі створені спеціально для того, аби ми заробили більше.
Я про Чорну пʼятницю
Найбільші продажі (моїх послуг та продуктів) минулого року я зробила на День народження, на Новорічні свята, на 8 березня та на Чорну пʼятницю. ✅ Мій айфон куплений за гроші, зароблені під час спецпропозицій до мого дня народження. ✅ Мій автомобіль куплений на гроші, зароблені на новорічних розпродажах та акціях.
І так може кожен, адже формула проста:Дні, коли люди готові витрачати більше, бо вигідніше + наявність спеціальних пропозицій, бо більш вигідні та цікаві, ніж ваші регулярні пропозиції + направлені зусилля (прогріви, спецконтент, реклама)
Вартість майстер-класу500 грн
Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу
з доступом назавжди
Відповіді на популярні запитання
Чи підійде мені МК, якщо я зовсім не розбираюсь в цій темі?
Як буде проходити навчання?
Я маркетолог-стратег з 11-річним досвідом. До 24.02 працювала з великими компаніями над розробкою і втіленням стратегій маркетингу.
Після 24.02.2022 створила власну навчальну платформу і вивантажую свої знання і досвід у супердоступні продукти. Зараз маю вже понад 30 власних освітніх програм з маркетингу, просування блогу, монетизації знань та досвіду експертів. Мої програми пройшли вже більше ніж 7500 учнів. Усе, чому я навчаю - практичне, ефективне, та перевірено на досвіді.
Я в соцмережах:
Чому цей майстер-клас коштує так мало?
Створюючи свою онлайн-школу півтора роки тому, я собі дещо пообіцяла...
Перший навчальний продукт в рамках свого проєкту «Markering-plan» я створила у квітні 2022 року. Тоді я тимчасово виїхала з дитиною з Києва до польського Гданьську. Всі мої робочі контракти стали на паузу зі зрозумілих причин, і ми усі просто перечікували. Я не звикла сидіти, склавши руки, і вирішила створити серію лекцій про зміни в підходу до просування у військовий час.
Поставила тоді мінімальну ціну, яка перекривала таргет і давала невеликий плюс зверху. Отримала тонну позитивного зворотнього звʼязку, в тому числі і за доступну вартість. Люди дякували, що в ці складні часи є хтось, хто готовий віддавати на таких умовах.
Тоді я вирішила для себе, що поки в моїй країні є окупанти, моєю місією буде давати можливість вчитись і розвиватись усім бажаючим – максимально доступно.
Усі продукти на моєму основному сайті коштують дуже доступних грошей – в більшості своїй 500 грн. Проте є і дорожчі продукти, адже вони передбачають мою персональну залученість у ситуацію клієнта, персональну роботу зі мною. Це коштує дорожче.
Крім того я вірю також і в те, що вам буде легше наважитись долучитись до челенджу, якщо він буде коштувати дешевше. А спробувавши мій продукт одного разу – назад дороги немає :) бо уже знаєш якість, бачиш результати, і готовий розвиватись зі мною далі.
Не упустіть цю можливість навчитись створювати продаючи контент для блогу, працюючи за авторськими матеріалами досвідченого маркетолога-практика. Нехай невисока ціна дасть вам змогу відкрити для себе увесь потенціал продаючи дописів, і виведе продажі у вашому блозі на новий рівень!