Image placeholder

Сторіз-челендж«21 день на вихід в публічність»

Закритий телеграм канал, підтримуюча група і щоденні відео-завдання, які поступово сформують звичку знімати

Про челендж

▶️ Завдання йдуть по наростаючому рівню складності: виходимо у публічність дуже поступово і без стресу▶️ Ви знаєте, що будь-які виклики значно легше заходять під командний дух▶️ А спостерігати поступове зростання один-одного – неймовірно мотивує не пасти задніх:)
❗️Правило групи: жодної друкованої літери, тільки відео. Відповідаю на усі питання по маркетингу і рекламі, просуванню, за умови, що ви задаєте мені їх у групі у вигляді відео.❗️Все робимо через «хочу», тож ніхто нікого не змушує відразу все заливати в інстаграм. Але ви цього захочете на деяких завданнях, це факт.
Для чого це?⭐️ навчитись формулювати свої думки швидко, говорити ясно без підготовки та сценаріїв⭐️ вибудувати емпатію та лінію довіри зі своєю ЦА⭐️ розвивати персональний бренд у 3D-форматі⭐️ розвивати впевненість в собі⭐️ навчитись будувати сюжетні лінії у блозі⭐️ перестати боятись осуду і хейту (який ще треба постаратись, щоб заслужити)⭐️ навчитись продавати в сторіз

Вартість участі500 грн

Старт нового потоку 12 серпня

Дякую!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

автор челенджу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом

● 10 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу

Відгуки