Image placeholder

Експертні рілз з нуля

Курс для тих, хто ніяк не розбереться із цим шикарним інструментом просування

Програма

Блок 1

● Основи формату. Що таке рілз. Що це за інструмент, в чому його особливість, як він працює. Що зараз відбувається на ринку? Основні характеристики рілз● В чому істерія, повʼязана з рілз (переваги)● Трендові рілзи та експертні - в чому відмінності, і що борати (як міксувати). Адаптація трендів.● Важливі елементи кожного рілзу, що забезпечать йому ефективну роботу● Як зняти рілз - туторіал. Драфти. Музика, озвучка. Як скачати звук з іншого відео в інста, та як це зробити з інших платформ. Обкладинки. Фірмовий стиль ваших рілз та профілю загалом.● Баланс видів контенту в профілі експерта● Самопрезентація через рілз, образ експерта (візуал, стиль)● Баланс методів просування у блозі

Блок 2

● Теми для рілз. Де шукати ідеї, як підбирати теми. Можливості алгоритмічної стрічки та штучного інтелекту Інстаграм, що забезпечать вас ідеями для контенту.● Контент-стратегія. Типологія експертних рілз. Різниця між рілз та сторіз в Інстаграм● Продажі через рілз: як адаптувати цей формат під власні продажі● Прогріви до власних продуктів та послуг через рілз● Як транслювати експертність через рілз● Рілзи для стареньких чи для новеньких?● Регулярність, статистика● Просування рілз через таргет і не тільки● Контентні воронки через рілз● Секрети фокусування уваги аудиторії на ваших рілз. Баланс емоцій та користі● Зворотній зв'язок - лайки, коментарі, репости, збереження
+ бонуси:● Заготовки для атмосферних рілз без обличчя● Список вдалих заголовків для експертних рілз + заклики до дії● Чек-лиск по упаковці блогу перед запуском рілз● Чек-лист по основним помилкам в рілз (+кому люди не купують у вас)● Підбірка застосунків, що будуть корисні у роботі з рілз (айфон та андроїд)

Вартість курсу 500 грн

Моментальний доступ до усіх матеріалів курсу з доступом назавжди

Дякую!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

автор курсу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом

● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу