Дякую!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
1. Що дає вам книга, окрім закриття гештальту? Вигоди і потенційні доходи від написання книги.2. Найкращі книги про написання книги та для написання книги. Мій особистий ТОР.3. Вибір теми книги. Співвідношення теми книги із власною експертністю. Чи буває «ще зарано» писати книгу? Цільова аудиторія книги.4. Підготовка бази для ресьорчу. Де шукати інформацію, як її збирати, систематизувати та адаптувати. Дослідження та статистичні данні. Робота з фактами.5. Інші книги по темі як джерело ідей та натхнення. Як не повторювати за іншими.6. Як і коли почати говорити про книгу в блозі? Формування і підтримка інтересу до книги в соцмережах.7. План роботи над книгою.8. Критерії якісної книги (чек-лист)9. Пишемо синопсис. Приклади.10. Співпраця з видавництвом чи самвидат? Фінансова та репутаційна сторони питання. Супровідний лист до синопсиму для видавництва.11. Редактура, коректура, дизайн, створення зручної електронної книги. Сервіси, що допомагають у цьому.12. Список рецензентів: як сформувати і організувати співпрацю.13. Оформлення, обкладинка, назва.14. Підготовка до старту продажів.15. Стратегія просування книги: план дій.16. Презентація книги.17. Підтримування інтересу до книги після її виходу.
● техніки концентрованої роботи● аутотренінг для налаштування на роботу● корисні додаткові матеріали
Вартість курсу 500 грн
Моментальний доступ до усіх матеріалів курсуз доступом назавжди
Ірина Горбунова
автор курсу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом
● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу