Дякую!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Абсолютно кожен, хто читає цей текст, може зробити візуально-привабливий і функціональний сайт власними руками за день-два. Сайт з продаючою структурою, з автоматизованими оплатами та моментальним доступом до ваших інфопродуктів – навіть якщо ви повний новачок в цьому і ніколи не займались подібним.
Не треба платити за розробку сайту 300-500-1000 доларів, просто зробіть його самі!
Кожен, хто щось продає онлайн буде це краще робити із сайтом
Якщо ви продаєте свої послуги та інфопродукти через блог, ви знаєте, як незручно приймати оплату на ФОП без онлайн-оплати. По IBAN клієнти лінуються платити, а приймати гроші на картку – незаконно й дуже небезпечно.
Гроші прийняли, ок, але як автоматично видавати доступ до ваших продуктів клієнтам? Без сайту – ніяк.
Кожна послуга, кожен ваш інфопродукт заслуговують бути детально описаними! Доносити цінність своїх продуктів до цільової аудиторії – наш з вами прямий обовʼязок. І дуже важливо, щоб ця інформація була донесена логічно, візуально-зручно, викликала довіру, спонукала до покупки.
Як це зробити без сайту? Майже ніяк.
Клієнти завжди будуть проектувати вашу упаковку на рівень вашої експертності. Як у вас все виглядає – так ви і працюєте. Така логічна зв'язка у нас всіх підсвідома, але незмінна.
З сучасним якісним сайтом – сучасний якісний експерт, без сайту або з сайтом «на колінці» – експерт не викликає довіри.
Просування ваших послуг та продуктів відбувається в трьох площинах: в соцмережах, в пошуковій видачі, та офлайн. Якщо ви працюєте тільки з соцмережами, ви втрачаєте 66% потенційних клієнтів.
Не маєте сайту – не можете конкурувати за покупку у Google. Все просто.
Чому обов'язково експерту потрібен сайт і коли його треба робити
Чому сайт потрібен та яку роль він відіграє в системі просування продуктів та послуг експерта? Які бувають підходи до розробки сайтів, та як обрати свій – щоб і не переплатити, і мати весь необхідний функціонал? В який момент експерту стає «життєво-необхідний» сайт?Плюси і мінуси сайтів на конструкторах, сайтів на системах управління контентом – поясню усе в деталях.
Яким має бути сайт експерта
Повноцінний багатосторінковий сайт, чи лендінг? Інтернет-магазин для ваших інфо-продуктів, чи просто сайт-візитка, щоб «закрити» посилання в шапці профілю в Інстаграм? Розберемо усі варіанти – що і для яких цілей потрібно, і що краще обрати вам. Що має бути готово у вас до моменту початку роботи над сайтом, а з чим об'єктивно не треба заморочуватись?
Структура сайту
Які блоки, яка інформація має бути на сайті, орієнтованому під продажі? Яка структура має бути у сайта екперта? Про що треба розповідати на сайті, щоб закривати питання потенційних клієнтів ще до того, як вони про них подумають? Як описувати послуги? Як описувати інфопродукти? Як писати про себе – яка інформація про вас має бути на сайті?
Що таке домен і хостинг – простими словами. Для чого вони потрібні, скільки коштують, і які саме потрібні вам? Раз і назавжди розберемось з цією темою.
Контент на вашому сайті
Фотографії, тексти, картинки, відео – розберемо кожен тип контенту. Хто його має створювати? Які мають бути фото, де брати зображення, та які точно брати не треба. Чи треба спеціальна фотосесія для сайту, і якщо вирішуєте її зробити – які фото мають бути (пози, фони, кольори, ракурси)? Які відео дуже допомагають у просуванні сайту, у продажах, і створюють враження пропрацьованого, цікавого, насиченого сайту. Хто напише вам тексти (спойлер – ви, а я навчу:) Авторське право на контент, унікальність контенту, фотостоки, нейромережі.
Просування сайту: контекстна реклама, SEO, таргетована реклама
В цьому блоці ми детально розберемось із усіма способами просування сайту. Якщо ви плануєте продавати просто через блог – ви все-одно маєте знати, які можливості масштабування продажів у вас є, якщо матимете сайт. Якщо ви думаєте, що таргет в соцмережах і без сайту можна робити – то ви будете здивовані, скільки клієнтів ви втрачаєте, бо не використовуєте ретаргетинг (можна зробити тільки маючи сайт з Facebook-пікселем).
Простою мовою розкажу і покажу кожен вид просування, щоб зрозумів кожен слухач, і щоб слова «контекст», «СЕО», «таргет» – більше не вводили вас в ступор, і ви чітко розуміли – чи воно вам треба, і які результати об'єктивно може дати саме вам і саме зараз.
Скрінкаст: збираю сайт на ваших очах
Ми з вами зробимо сайт з 0 разом. Я покажу на відео детально – як саме робити кожну деталь, вам залишиться лише повторити за мною. Відеозапис буде у форматі запису екрану, а моє відео буде у куточку – буду все коментувати, розповідати і показувати наглядно. Гарантую, що зрозуміє кожен.
Покажу фішки, як зробити дизайн привабливим: шрифтові пари, кольорові поєднання, гармонічне чергування блоків та форматів відображення. Розповім про найпоширеніші помилки, які роблять усі, хто створює сайт вперше – а ви їх не допустите, бо будете попереджені:)
Онлайн-оплата
Підв'язуємо онлайн-оплату найпростішим способом. Розповідаю і про інші способи прийому платежів. Як додати розстрочку? Як додати регулярну оплату (автосписання платежів)? Платіжні системи, платіжні кнопки – повністю покажу усі налаштування.
Автоматизації
Показую, як зробити так, аби відразу після покупки людина перенаправлялась туди, де буде надаватись ваш інфо-продукт (в закритий телеграм-канал, на Google-диск за якимось гайдом чи чек-листом, на закрите відео YouTube, тощо).
Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу з доступом назавжди
Ірина Горбунова
автор майстер-класу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом
● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу
Важливі питання про майстер-клас
На якій платформі викладено МК?
Матеріали викладено в закритому телеграм-каналі, до якого ви отримуєте доступ після оплати. Це зручно, бо учасники мають доступ до контенту з будь-якого пристрою, і можуть зручно зберігати матеріали.
На скільки лишається доступ?
Доступ до всіх матеріалів – назавжди. Ви можете зберігати лекції та додаткові матеріали на свій пристрій, а можете ні. Можете повертатись до них скільки завгодно разів, навіть через рік.
Чому так дешево?
Концепція Ірини, автора курсу, – давати можливість українцям вчитись і реалізовувати – супердоступно, на час подій в Україні. Вже тисячі людей скористались цією можливістю і отримали свій результат.
Я – новачок. Я впораюсь?
Майстер-клас – дуже простою мовою, з детальними наглядними поясненнями, і створений для тих, хто ніколи ніде не вчився створювати сайти. Все продумано, тому не бійтесь спробувати.
Чи буде зворотній зв'язок від автора?
Ви завжди можете задати запитання Ірині. Також у спеціальному чаті буде ще один експерт по створенню сайтів – Владислав. Він також буде відповідати на ваші запитання.
Який графік проходження майстер-класу?
МК в записі, тому ви самі можете обирати графік та швидкість його проходження. Вам потрібно буде витратити орієнтовно 6-9 годин на освоєння інформації.