Image placeholder

Майстер-класПродаючі консультації

У цьому майстер-класі ми розберемось, що таке продаючі консультації, навіщо вони потрібні, та що через них продавати

Про що цей майстер-клас

У кожного експерта в арсеналі має бути кілька типів консультацій: інформаційна (найбільш поширена, до якої більшість з нас звикли), стратегічна сесія, та продаюча консультація (якщо у вас в продуктовій лінійці уже є основний, флагманський продукт, що значно дорожчий за інші; або ж є бажання такий продукт запустити)
Цей майстер-клас про продаючі консультації – певний алгоритм роботи з клієнтом

На цьому майстер-класі ми:

  • Деталізуємо ситуацію клієнта в контексті нашої експертності на данний момент (проясняємо точку А)

  • Виявляємо справжню ціль клієнта (бажану точку Б), робимо її яскравою, бажаною, показуємо клієнту досяжність цієї мети саме для нього

  • Допомагаємо розібратись у перешкодах, що має конкретний клієнт на шляху до цілі (наша задача – щоб клієнт сам дійшов під час консультації до усвідомлення цих перешкод)

  • Даємо рекомендації, як досягти мети (говоримо що робити, але не деталізуємо як саме)

  • Показуємо, як ми в результаті взаємодії у нашому флагманському продукті можемо провести його до мети, обходячи перешкоди, котрі він сам нам озвучив

  • Провівши клієнта через ці усвідомлення – робимо продаж

За цим коротким алгоритмом я продавала холодним потенційним клієнтам розробку маркетингової стратегії за 2000$ з конверсією в угоду 100%. Бо клієнт не може не купити вирішення своєї проблеми, якщо чітко усвідомив, що саме ви йому реально можете допомогти.

Зараз я записала детальну 2-годинну інструкцію по створенню вашого власного скрипта для проведення продаючих консультацій, і вартість цього безцінного матеріалу поки що – 500 грн.

Долучайтесь до групи, вивчайте матеріал, створюйте власний скрипт, відпрацьовуйте свої консультації на учасниках групи, і ласкаво прошу у світ продажів на високі чеки!

Вартість майстер-класу 500 грн

Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу з доступом назавжди

Дякую!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

автор майстер-класу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом

● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу

Важливі питання про майстер-клас

На якій платформі викладено МК?

Матеріали викладено в закритому телеграм-каналі, до якого ви отримуєте доступ після оплати. Це зручно, бо учасники мають доступ до контенту з будь-якого пристрою, і можуть зручно зберігати матеріали.

На скільки лишається доступ?

Доступ до всіх матеріалів – назавжди. Ви можете зберігати лекції та додаткові матеріали на свій пристрій, а можете ні. Можете повертатись до них скільки завгодно разів, навіть через рік.

Чому так дешево?

Концепція Ірини, автора курсу, – давати можливість українцям вчитись і реалізовувати – супердоступно, на час подій в Україні. Вже тисячі людей скористались цією можливістю і отримали свій результат.

Я – новачок. Я впораюсь?

Майстер-клас – дуже простою мовою, у форматі скрінкасту з демонстрацією презентації, яку ви зможете собі завантажити окремо.

Чи буде зворотній зв'язок від автора?

На ваші запитання буде відповідати менеджер групи, а за необхідності й автор майстер-класу.

Який графік проходження майстер-класу?

МК в записі, тому ви самі можете обирати графік та швидкість його проходження. Тривалість майстер-класу – 2 години.