Image placeholder

Продажі у сторіз

Курс про антологію створення прогрівів до продажів у блозі та реалізацію продаючих воронок

Про курс

Матеріали курсу вам будуть доступні одразу
1. Теоретичний модуль – навчання з бази прогрівів у сторіз: 4 години практичного матеріалу в записі.2. Створюємо продаючі воронки у власних сторіз: буде надана база з 14 готових воронок, лишається обрати потрібну і повторити її, адаптуючи під свою тему.
Курс підходить як для тих, хто хоче сам продавати продукти та послуги у своєму блозі, так і для маркетологів, менеджерів, асистентів експертів та блогерів, SMM-спеціалістів. Курс дасть глибоку теоретичну базу та можливість відразу практикувати й отримувати результат.
Результат проходження курсу – тверда навичка створення продаючих ліній контенту у блозі

Програма

  • Схема організації продажів в блозі

    Перш за все, ми розберемо з вами загальну схему організації продажів у блозі. Як це все працює, звідки беруться клієнти, що і чому вони купують. Які передумови нам треба втілити, щоб люди купували. Базова логіка, на яку вже потім ми будемо накладати прогріви.

  • Що таке прогріви, чому вони такі важливі зараз, та як впливають на продажі

    Що таке ці прогріви, як вони працюють, яку роль відіграють в продажах, чи можна без них (і що тоді буде). Розглянемо на прикладах ситуації продажів послуг та інфо-продуктів без прогрівів.

  • Етіологія прогрівів

    Ви здивуєтесь, але прогріви з'явились зовсім не в інфобізнесі. Звідки, чому і для чого – розберемо детально на МК.

  • Етапи прогрівів у експертному блозі

    Усі, абсолютно усі прогріви, від одноденних прогріваючих лінійок контенту, до кількамісячних крос-форматних прогрівів – усі вони будуються за однією логікою, мають однакові етапи. Будуючи свій прогрів за цими етапами, ви будете формувати дуже логічний, послідовний і ефективний ланцюжок взаємозв'язків між вами, вашою експертністю, вашим продуктом і бажаним результатом – в свідомості вашої аудиторії.

  • Базовий план прогріву

    Розберемо детально на прикладах базовий план прогріву, пройдемось кожним елементом, щоб ви глибоко зрозуміли логіку роботи з цим інструментом.

  • Формати прогрівів

    Не думайте, що прогрів це просто якась продаюча історія в сторіз. Ні, є купа цікавих форматів, які допомагають привертати увагу до наших продуктів та послуг – не явно, приховано, нативно і натурально. Розберемо ці варіанти і приклади. Тут ви відразу згенеруєте багато ідей для власних прогрівів.

  • Механіка тіньового прогріву

    Детально обговоримо алгоритм роботи із прихованим прогрівом. Це коли ви напряму нічого не продаєте, але люди вже готові у вас купувати. Це дуже цікава техніка, і коли ви про неї дізнаєтесь, навчитесь розпізнавати тіньові прогріви, направлені на вас.

  • Механіка прогріву під час активних продажів

    Тут є свої особливості і секрети. Про що саме говорити? Звідки брати теми і ідеї? Скільки часу закладати? Як викликати реакції, запитання, створювати ажіотаж?

  • Тригери в прогрівах. Основні помилки в прогрівах. 

    Очевидно, що прогріви теж будуються на тригерах, які ми звикли використовувати в усіх способах продажів. Які тригери найкраще підходять для екологічних прогрівів? Як конкретно їх використовувати, на прикладах? Також розберемо основні помилки у прогрівах – те, що робить прогрів необережним, агресивним, або зовсім не працюючим.

  • Інструкція: як написати прогрів для себе чи для клієнта

    Тут я покажу вам, як писати прогрів собі чи клієнту – прямо на прикладі напишемо з вами прогрів. Написаний прогрів – це текстовий матеріал у ваших нотатках, що розподілений по днях, і кожен етап виконує свою функцію, впливає на аудиторію потрібним чином. Навчу шукати ідеї для прогрівів у вільному доступі і описувати швидко десятки ідей, адаптуючи швидко під свої чи клієнтські задачі. База прогрівів.

Вартість курсу 2500 грн

Моментальний доступ до усіх матеріалів курсу
з доступом назавжди

Під час оплати, на платіжній сторінці, є можливість оформити Оплату частинами від Приват банку або Покупку частинами від Монобанку (від 2-7 платежів)

Дякую!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

автор курсу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом

● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу