Дякую!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Матеріали курсу вам будуть доступні одразу
1. Теоретичний модуль – навчання з бази прогрівів у сторіз: 4 години практичного матеріалу в записі.2. Створюємо продаючі воронки у власних сторіз: буде надана база з 14 готових воронок, лишається обрати потрібну і повторити її, адаптуючи під свою тему.
Курс підходить як для тих, хто хоче сам продавати продукти та послуги у своєму блозі, так і для маркетологів, менеджерів, асистентів експертів та блогерів, SMM-спеціалістів. Курс дасть глибоку теоретичну базу та можливість відразу практикувати й отримувати результат.
Результат проходження курсу – тверда навичка створення продаючих ліній контенту у блозі
Схема організації продажів в блозі
Перш за все, ми розберемо з вами загальну схему організації продажів у блозі. Як це все працює, звідки беруться клієнти, що і чому вони купують. Які передумови нам треба втілити, щоб люди купували. Базова логіка, на яку вже потім ми будемо накладати прогріви.
Що таке прогріви, чому вони такі важливі зараз, та як впливають на продажі
Що таке ці прогріви, як вони працюють, яку роль відіграють в продажах, чи можна без них (і що тоді буде). Розглянемо на прикладах ситуації продажів послуг та інфо-продуктів без прогрівів.
Етіологія прогрівів
Ви здивуєтесь, але прогріви з'явились зовсім не в інфобізнесі. Звідки, чому і для чого – розберемо детально на МК.
Етапи прогрівів у експертному блозі
Усі, абсолютно усі прогріви, від одноденних прогріваючих лінійок контенту, до кількамісячних крос-форматних прогрівів – усі вони будуються за однією логікою, мають однакові етапи. Будуючи свій прогрів за цими етапами, ви будете формувати дуже логічний, послідовний і ефективний ланцюжок взаємозв'язків між вами, вашою експертністю, вашим продуктом і бажаним результатом – в свідомості вашої аудиторії.
Базовий план прогріву
Розберемо детально на прикладах базовий план прогріву, пройдемось кожним елементом, щоб ви глибоко зрозуміли логіку роботи з цим інструментом.
Формати прогрівів
Не думайте, що прогрів це просто якась продаюча історія в сторіз. Ні, є купа цікавих форматів, які допомагають привертати увагу до наших продуктів та послуг – не явно, приховано, нативно і натурально. Розберемо ці варіанти і приклади. Тут ви відразу згенеруєте багато ідей для власних прогрівів.
Механіка тіньового прогріву
Детально обговоримо алгоритм роботи із прихованим прогрівом. Це коли ви напряму нічого не продаєте, але люди вже готові у вас купувати. Це дуже цікава техніка, і коли ви про неї дізнаєтесь, навчитесь розпізнавати тіньові прогріви, направлені на вас.
Механіка прогріву під час активних продажів
Тут є свої особливості і секрети. Про що саме говорити? Звідки брати теми і ідеї? Скільки часу закладати? Як викликати реакції, запитання, створювати ажіотаж?
Тригери в прогрівах. Основні помилки в прогрівах.
Очевидно, що прогріви теж будуються на тригерах, які ми звикли використовувати в усіх способах продажів. Які тригери найкраще підходять для екологічних прогрівів? Як конкретно їх використовувати, на прикладах? Також розберемо основні помилки у прогрівах – те, що робить прогрів необережним, агресивним, або зовсім не працюючим.
Інструкція: як написати прогрів для себе чи для клієнта
Тут я покажу вам, як писати прогрів собі чи клієнту – прямо на прикладі напишемо з вами прогрів. Написаний прогрів – це текстовий матеріал у ваших нотатках, що розподілений по днях, і кожен етап виконує свою функцію, впливає на аудиторію потрібним чином. Навчу шукати ідеї для прогрівів у вільному доступі і описувати швидко десятки ідей, адаптуючи швидко під свої чи клієнтські задачі. База прогрівів.
Вартість курсу 2500 грн
Моментальний доступ до усіх матеріалів курсу
з доступом назавжди
Під час оплати, на платіжній сторінці, є можливість оформити Оплату частинами від Приват банку або Покупку частинами від Монобанку (від 2-7 платежів)
Ірина Горбунова
автор курсу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом
● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу