Дякую!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Вчимось створювати контент для блогу, який підходить під просування. Через таргет, через колаборації, через блогерів, – як би ви не планували залучати нових відвідувачів у свій блог, скрізь вам спочатку треба буде підготувати контент під це просування. І на цьому майстер-класі ви глибокоро розберетесь із тим, що ж це за контент має бути.
Не можна просто так взяти і поставити будь-який допис чи рілз на рекламу… Вірніше технічно можна, але чи буде однаково хороший результат з кожним дописом/рілзом? Звісно ні! А як створювати дописи/рілзи спеціально під просування ми і поговоримо на цьому майстер-класі
Створення контенту спеціально під просування: дописи, рілз. Посил, текст, візуал, оформлення, налаштування реклами (стратегії таргету для просування контенту), продумування контентної воронки. Дописи/рілз під репости у блогерів – що обрати і чим доповнити
+ добірка ідей дописів, що чудово підходять для просування через таргет з ціллю набору підписників
Як зробити з прямих ефірів спосіб просування: алгоритм, структура ефірів під просування, розбір моделей колаборацій.Типи прямих ефірів, що просувають експертний блог
+ добірка універсальних тем, що мають бути обов‘язково розкриті в ефірах кожного експерта
Рекламні подачі у блогерів: як написати технічне завдання під рекламу свого блогу у блогера; як підготувати свій аккаунт; який контент має бути у свіжих поста та сторіз в день реклами
+ приклади (схеми) найпопулярніших рекламних подач (просто підстав свій контент і використовуй)
Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу з доступом назавжди
Ірина Горбунова
автор майстер-класу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом
● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу