Image placeholder

Майстер-класСам собі продюсер

Викладаю власний чесний неприкрашений досвід самопродюсування

Про що цей майстер-клас?

Щодня хтось пише мені зі словами «Ірино, будьте моїм продюсером!», от чесно. Я відмовляюсь, як і сотні інших людей, що вміють продюсувати. Знаєте чому? Бо це фінансово невигідно, займає купу часу, і потрібно бути ще й психологом-мотиватором для експерта. Віддавати тонну свого ресурсу за % від потенційного прибутку (якщо експерт не «зіллється» і виконуватиме твої завдання як годинник). Значно вигідніше продюсувати себе самостійно, і це зрозумів кожен, хто розібрався: що треба робити.
Пропоную вам не чекати «чарівника на блакитному гвинтокрилі», і стати ним самому :)

План майстер-класу

  • 01

    Хто такий продюсер і яка його роль в монетизації знань і вмінь експерта

  • 02

    Чим займається продюсер, і чим займається експерт, якщо це дві різні людини

  • 03

    Чому ніхто не прийде і не «врятує» тебе (або чому так важко знайти продюсера, коли ти на старті)

  • 04

    Огляд основних помилок експертів, що займаються самопродюсуванням

  • 05

    Алгоритм самопродюсування експерта

  • 06

    Як продюсую себе я: огляд моїх задач на місяць як експерта і продюсера (2 в 1)

  • 07

    Розбір самоспродюсованого запуску інфопродукту по дням: від ідеї продукту до збору заворотного зв'язку.

Вартість майстер-класу 500 грн

Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу з доступом назавжди

Дякую!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

автор майстер-класу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом

● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу