Дякую!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Щодня хтось пише мені зі словами «Ірино, будьте моїм продюсером!», от чесно. Я відмовляюсь, як і сотні інших людей, що вміють продюсувати. Знаєте чому? Бо це фінансово невигідно, займає купу часу, і потрібно бути ще й психологом-мотиватором для експерта. Віддавати тонну свого ресурсу за % від потенційного прибутку (якщо експерт не «зіллється» і виконуватиме твої завдання як годинник). Значно вигідніше продюсувати себе самостійно, і це зрозумів кожен, хто розібрався: що треба робити.
Пропоную вам не чекати «чарівника на блакитному гвинтокрилі», і стати ним самому :)
План майстер-класу
01
Хто такий продюсер і яка його роль в монетизації знань і вмінь експерта
02
Чим займається продюсер, і чим займається експерт, якщо це дві різні людини
03
Чому ніхто не прийде і не «врятує» тебе (або чому так важко знайти продюсера, коли ти на старті)
04
Огляд основних помилок експертів, що займаються самопродюсуванням
05
Алгоритм самопродюсування експерта
06
Як продюсую себе я: огляд моїх задач на місяць як експерта і продюсера (2 в 1)
07
Розбір самоспродюсованого запуску інфопродукту по дням: від ідеї продукту до збору заворотного зв'язку.
Вартість майстер-класу 500 грн
Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу з доступом назавжди
Ірина Горбунова
автор майстер-класу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом
● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу