Image placeholder

Майстер-класСтратегії набору підписників

Повний розбір 4 ефективних стратегій та усіх працюючих способів залучення аудиторії

Що буде на майстер-класі

  • Повний покроковий розбір реалізації 4 найефективніших стратегій залучення аудиторії в блог. Не просто озвучування ідеї, а повний алгоритм реалізації покроково, з деталями, налаштуваннями таргету, вимогами до макетів, цінами та очікуваннями по приходу підписників.

  • Розбір усіх працюючих окремих інструментів, що існують поза стратегіями, але теж дають хороші результати. Інструкція до кожного - як зробити у себе в блозі. 

  • Розбір інструментів та порад, що не працюють, та лише витрачають наш час і гроші

Вартість майстер-класу 1500 грн

Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу
з доступом назавжди

Дякую!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Illustration
Illustration

Ірина Горбунова

автор майстер-класу, маркетолог-стратег з 11-річним досвідом

● 11 років присвячено розробкам комплексних маркетингових стратегій для бізнесу, експертів та блогерів● Автор книги «Блогономіка» про маркетинг впливу● Викладач маркетингу в European Design School● Автор більш ніж 30 навчальних програм з маркетингу

Важливі питання про майстер-клас

На якій платформі викладено МК?

Матеріали викладено в закритому телеграм-каналі, до якого ви отримуєте доступ після оплати. Це зручно, бо учасники мають доступ до контенту з будь-якого пристрою, і можуть зручно зберігати матеріали.

На скільки лишається доступ?

Доступ до всіх матеріалів – назавжди. Можете повертатись до них скільки завгодно разів, навіть через рік.

Чому так дешево?

Концепція Ірини, – давати можливість українцям вчитись і реалізовувати – супердоступно, на час подій в Україні. Вже тисячі людей скористались цією можливістю і отримали свій результат.

Я – новачок. Я впораюсь?

Майстер-клас – дуже простою мовою, у форматі скрінкасту з демонстрацією презентації, яка також буде доступна окремим файлом

Чи буде зворотній зв'язок від автора?

На ваші запитання буде відповідати менеджер групи, а за необхідності й автор майстер-класу.

Який графік проходження майстер-класу?

Майстер-клас в записі, тому ви самі можете обирати графік та швидкість його проходження.