Image placeholder

Майстер-клас Технологія проведення кастдевів

Кастдев – спосіб масштабування бізнесу, що економить час та гроші на запусках нікому непотрібних речей

Що таке кастдев?

CustDev – це скорочення від Customer Development, що означає техніку дослідження своєї цільової аудиторії через спеціально-побудовану розмову із серією запитань. 
Мета кастедву – створювати виключно те, що купить ваша ЦА. Тільки те, що їм дійсно потрібно. У вас є певні гіпотези, вам може навіть здаватись, що ви читаєте думки. Але це все треба перевіряти...

Навіщо мені кастдеви?

Кастдев використовують, щоб: Скласти портрет клієнта більш детально; Протестувати продукт чи послугу, щоб потім її покращити перед великим запуском;  Протестувати продукт, щоб зрозуміти, чи закриває він потреби ЦА, чи буде на нього попит;  Щоб глибше зрозуміти цінність свого продукту, саме очима клієнтів; Зрозуміти потреби клієнта, які ти не закриваєш поки що; Зібрати очікування ЦА від певного продукту; Побачити слабкі місця продукту (і за рахунок того знизити ризики, зекономити гроші)

Щоб отримати цю інформацію від вашої ЦА, треба їх правильно запросити, правильно організувати зустріч, задати правильні запитання, правильно реагувати на зворотній звʼязок, і потім провести серйозну роботу по правильній інтерпретації та використанню отриманих даних.

Як мені це реалізувати?

Саме цьому я і буду навчати на майстер-класі!

У майстер-класі входить:✅ теоретична лекція по технології проведення кастдеву
✅ файл зі списками запитання для дослідження аудиторії блогу (для сфери послуг та інфобізнесу)
✅ сесія-приклад, на якій можна побачити процес отримання інсайтів із відповідей
✅ технологія проведення глибинного інтервʼю з шаблонами матеріалів.

Вартість участі 1000 грн

Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу з доступом назавжди

Дякую!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Відповіді на популярні запитання

  • Чи підійде мені МК, якщо я зовсім не розбираюсь в цій темі?

    Так, я завжди готую матеріали таким чином, щоб навіть абсолютні новачки змогли розібратись. Для цього я демонструю екран під час запису відео, показуючи свої дії.

  • Як буде проходити навчання?

    Після оплати ви будете долучені до закритого телеграм-каналу, де будуть викладені усі навчальні матеріали. Ви зможете їх переглядати тоді, коли зручно вам. І з будь-якого пристрою, на йому встановлений телеграм. Також буде чат учасників, де ви можете познайомитись з однодумцями та протестувати свої ідеї. Оскільки доступ до усіх моїх продуктів – назавжди, ви зможете проходити навчання у зручному темпі.

  • Чи реально поєднувати навчання з роботою?

    В дорослому житті немає інших варіантів :) Люди, які досягають крутих результатів, завжди поєднують навчання з роботою, тому і у вас це вийде. Тим більше, що у нас не буде онлайн-зустрічей в певний конкретний час. Всі матеріали будуть в записі, а усе спілкування – в чаті.

Про автора

Illustration

Привіт! Мене звати Ірина Горбунова

Я маркетолог-стратег з 11-річним досвідом. До 24.02 працювала з великими компаніями над розробкою і втіленням стратегій маркетингу.

Після 24.02.2022 створила власну навчальну платформу і вивантажую свої знання і досвід у супердоступні продукти. Зараз маю вже понад 30 власних освітніх програм з маркетингу, просування блогу, монетизації знань та досвіду експертів. Мої програми пройшли вже більше ніж 7500 учнів. Усе, чому я навчаю – практичне, ефективне, та перевірено на досвіді.

Чому цей майстер-клас коштує так мало?

Створюючи свою онлайн-школу півтора роки тому, я собі дещо пообіцяла...

Перший навчальний продукт в рамках свого проєкту «Markering-plan» я створила у квітні 2022 року. Тоді я тимчасово виїхала з дитиною з Києва до польського Гданьську. Всі мої робочі контракти стали на паузу зі зрозумілих причин, і ми усі просто перечікували. Я не звикла сидіти, склавши руки, і вирішила створити серію лекцій про зміни в підходу до просування у військовий час.
Поставила тоді мінімальну ціну, яка перекривала таргет і давала невеликий плюс зверху. Отримала тонну позитивного зворотнього звʼязку, в тому числі і за доступну вартість. Люди дякували, що в ці складні часи є хтось, хто готовий віддавати на таких умовах.
Тоді я вирішила для себе, що поки в моїй країні є окупанти, моєю місією буде давати можливість вчитись і розвиватись усім бажаючим – максимально доступно.
Усі продукти на моєму основному сайті коштують дуже доступних грошей - в більшості своїй 500 грн. Проте є і дорожчі продукти, адже вони передбачають мою персональну залученість у ситуацію клієнта, персональну роботу зі мною. Це коштує дорожче.
Крім того я вірю також і в те, що вам буде легше наважитись долучитись до челенджу, якщо він буде коштувати дешевше. А спробувавши мій продукт одного разу – назад дороги немає :) бо уже знаєш якість, бачиш результати, і готовий розвиватись зі мною далі.
Не упустіть цю можливість навчитись створювати продаючи контент для блогу, працюючи за авторськими матеріалами досвідченого маркетолога-практика. Нехай невисока ціна дасть вам змогу відкрити для себе увесь потенціал продаючи дописів, і виведе продажі у вашому блозі на новий рівень!