Дякую!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Чому експерти та інфопідприємці іноді продають лоти? Що це за підхід такий, і в чому його користь для продавця та покупця?
Як генерувати ідеї лотів? Огляд основних існуючих в інфопросторі блоків лотів. Формування лінійки пропозицій (склад, кількість, ціни, формат, креативність). Розкажу вам про свій підхід до розробки пропозицій, а також проаналізуємо кілька прикладів інших експертів.
Сторітел під продаж лотів. Написання сценарію, драматургія, прогрів до кожного лоту. Розглянемо ідеальний сценарій та обговоримо, де його можна спростити. Отримаєте шаблон-конструктор.
Які дії «до, під час, та після» публікації лотів забезпечать вам максимально можливі продажі?
Що робити, якщо продажі не було? Взагалі в блозі нічого не продавали, або ж пробували лоти і ніхто нічого не купив.
Чи варто якось просувати та рекламувати лоти? В яких випадках пропозиція лотів холодній аудиторії може мати сенс?
Продаючі дії при роботі з лотами. Алгоритм максимізації потенційно-можливого результату.
Вартість участі 1000 грн
Моментальний доступ до усіх матеріалів майстер-класу з доступом назавжди
Відповіді на популярні запитання
Чи підійде мені МК, якщо я зовсім не розбираюсь в цій темі?
Як буде проходити навчання?
Привіт! Мене звати Ірина Горбунова
Я маркетолог-стратег з 11-річним досвідом. До 24.02 працювала з великими компаніями над розробкою і втіленням стратегій маркетингу.
Після 24.02.2022 створила власну навчальну платформу і вивантажую свої знання і досвід у супердоступні продукти. Зараз маю вже понад 30 власних освітніх програм з маркетингу, просування блогу, монетизації знань та досвіду експертів. Мої програми пройшли вже більше ніж 7500 учнів. Усе, чому я навчаю – практичне, ефективне, та перевірено на досвіді.
Я в соцмережах: