11 найважливіших навичок, що потрібні експерту для заробітку на блозі у 2023-2024 р

11 найважливіших навичок, що потрібні експерту для заробітку на блозі у 2023-2024 р

На сьогодні блог – основне і часто єдине джерело заробітку для багатьох експертів у різних нішах. Так відбувається тому, що це зручно, вигідно, відповідає вимогам часу, робить експерта вільним та не привʼязаним до жодних локацій. Хто побудував заробіток через блог – уже ніколи не захоче від цього відмовлятись, це беззаперечний факт. 

Я теж є одним з таких експертів, і за останні 18 місяців кожна зароблена мною гривня прийшла на мій ФОП саме завдяки блогу. У своєму блозі, на персональних консультаціях, та через свої навчальні продукти я навчаю експертів вибудувати таку ж систему і для себе.

В цьому матеріалі я вирішила детально дослідити тему навичок, звичок, хард- і софт-скілів, які є критично важливими для експерта, що хоче зробити зі свого блогу інструмент для постійного отримання клієнтів та високого доходу.  

Звідки ці дані? Або про мої джерела досліджень.

Я щодня працюю з експертами: супроводжую у проходженні моїх навчальних програм, спілкуюсь у блозі, а також, звісно, активно консультую. Щомісяця маю від 20 до 60 персональних консультацій, і кожна з них все глибше і глибше розкриває мені розуміння: яким має бути фінансово-ефективний експерт, у якого точно вийде заробляти у блозі великі гроші. 

Крім того, я постійно спілкуюсь з колегами, клієнтами, у яких вийшло, і безперервно досліджую ринок. Це все дає мені глибоке розуміння скілів, що мають успішні інста-підприємці. Саме цими своїми спостереженнями і висновками я і планую поділитись нижче. 

Почнемо із софт-скілів. Як на мене, ці софти, це ніби «системні вимоги» до запуску програми «високий заробіток». Знаєте, як на якомусь програмному забезпеченні чи комʼютерній грі в описі вказують, які вимоги до компʼютера у цього продутку, аби він там коректно працював. Так і тут. Є певні вимоги до особистості експерта, аби на його практику встановилась програма «високий заробіток через блог».

1.   Вміння бачити ідеї для контенту скрізь: в життєвих ситуаціях, в контенті інших експертів, у роботі з клієнтами, у спілкуванні зі знайомими, у фільмах та книгах, тощо.

В соцмережах усе будується на контенті. Те, що розповідає експерт у своїх дописах, рілз, прямих ефірах та сторіз – і є матеріалом, на основі котрого потенційні клієнти вирішують – чи можна експерту довіряти, чи дійсно він знається на тому, що пропонує клієнтам, чи дійсно з ним можна отримати результат. Але банальні ідеї для контенту швидко вичерпуються, а блог треба вести постійно, роками й роками поспіль. Тому надзвичайно важливою навичкою є генерувати ідеї для контенту, що з різних боків, точок зору, з різних аспектів підсвічують бажану думку, яку експерт планує поселити в головах підписників. Мало хто з нас народжується з умінням створювати цікавий, корисний, цінний контент. Тому цей навик потрібно розвивати, постійно навчаючись, споживаючи контент інших експертів, помічаючи, в які історії вони загортають бажану думку, які тригери для привернення уваги до контенту використовують вони. 

Які мої продукти допоможуть вам розвивати цю навичку:

-   Челендж із написання продаючих дописів (500 грн.). В цьому челенджі ми працюємо 21 день, де я щодня даю опис однієї продаючої структури для ваших майбутніх дописів, та допис-приклад, написаний за цією логікою. Вам потрібно лише прочитати теорію, та адаптувати пост-приклад під свою нішу та свій блог. А додаткові лекції з комерційного копірайтингу допоможуть вам зрозуміти суть ще глибше. Таким чином, за час челенджу ви напишете 21 продаючий допис для свого блогу, здобудете надивленість та зрозумієте, за рахунок чого має продавати ваш контент в блозі. 

-   Практикум-курс «Продажі через сторіз» (2500 грн.). Цей курс складається з двох частин – теоретичної та практичної. У теоретичну частину входить 4 години лекцій по створенню прогрівів для блогу. Я навчаю створювати сторітелінги (серії сторіз), які розкривають переваги вашого продукту чи співпраці з вами, підкреслюють вашу експертність, підсвічують ваші сильні сторони як експерта. У практичній частині я даю вам 15 власних готових сторітелінгів, які вам потрібно повторити в своєму блозі, просто адаптувавши під свою задачу. Таким чином ви зможете глибоко зрозуміти логіку створення продаючого сторітелінгу для вашого блогу та відразу попрактикуватись. Це принесе результати відразу, якщо у вас в блозі вже є ваша цільова аудиторія. Дуже глибокий курс для тих, кому не вистачає навички продажів через контент. 

2.   Вміння проявлятись в блозі без страху. Блог – це цифрова покращена копія нас. Зліпок наших найкращих якостей, які ми повинні щедро демонструвати цільовій аудиторії. Ви тисячу разів чули, що люди купують у людей. Але що це значить саме для вас? Ваші підписники, дивлячись на ваш контент, миттєво складають враження про вас на рівні лімбічної системи мозку і приймають рішення, відносячи вас до категорії «свій» або «чужий». Щоб нас сприймали як «свого», нам критично важливо транслювати свою особистість у блозі, власний стиль життя (адже саме наш стиль життя насправді купують наші клієнти, купуючи у нас), власні цінності (щоб глядач зміг співставити ваші цінності зі своїми, бо якщо є збіги по цінностям – ви  автоматично «свій»). 

Але багато експертів, що тільки розпочинають свій шлях в соцмережах, не розуміють, що саме про себе варто говорити в блозі, які елементи життя варто робити публічними. Більшість не має «вродженого» відчуття: що саме цікаво дивитись іншим людям, що глядачам буде цікаво, а що ні. Більш того, нажаль більшість з нас зростали у парадигмі «не висовуйся, будь скромним, говори тільки тоді, коли тебе запитуют» тощо. Це все формує страхи до публічних проявів, синдром самозванця, боязнь неприйняття і хейту з боку глядачів. Очевидно, що високі заробітки у блозі несумісні з цими речами, нажаль. Проте це звісно не вирок, а лише точка росту. Прокачати себе в цьому контексті – звичайна задача на шляху до монетизації блогу. 

Є ще одна важлива річ: вміти хвалити себе в блозі (розповідати відкрито про свої досягнення, переваги, сильні сторони, успіхи). Я часто кажу: люди чують лише те, що ми їм говоримо. Люди формують думку про нас на основі того, що ми про себе розказуємо і показуємо. Тому скромність в блозі – максимально шкідлива річ, яка перешкоджає нашому проявленню та формулюванню бажаної думки про нас у нашої аудиторії. Звісно, не менш важливо також і правильно транслювати власні невдачі. «Успішний успіх» і досі продає, але і бісить:) тому потрібно балансувати між підсвічуванням своїх успіхів та невдач, щоб залишатись у блозі реальною людиною. Саме такі експертні блоги здатні залучити більше підписників, саме в таких блогах найбільш лояльна аудиторія та найкращі внутрішні умови для монетизації.

Який мій продукт може в цьому допомогти:

-   Сторіз-челендж (500 грн.). Це мій насправді легендарний продукт, на вересень 2023 року я вже провела 19 потоків цього челенджу, і тисячі людей тепер без страхів щодня виходять в сторіз та наближуються до своїх цілей впевненими кроками. В цьому челенджі я щоранку, протягом 21 дня, даю відео-завдання – про що сьогодні ви маєте розповісти в розмовних сторіз. Учасники виконують завдання, і вся група підтримує один-одного реакціями на контент і компліментами. У нас в групі заборонений негатив, і ми даємо лише позитивний зворотній звʼязок на сторіз один-одного. Це надзвичайно важливо для того, аби допомогти кожному повірити в себе, побачити найкраще в собі, і не здаватись далі. За 21 день ви настільки звикнете змінати сторіз щодня, що не захочете припиняти це робити після завершення челенджу. Зрозумієте, про що можна говорити в сторіз, відчуєте, які теми є цікавими для вашої аудиторії, а по зворотньому звʼязку від ваших підписників зробите висновки, які теми їм дійсно цікаві. Якщо ви поки не виходите в сторіз – цей челендж точно для вас.

-   Челендж із прямих ефірів (500 грн.). Прямі ефіри – це потужний інструмент побудови лояльності до вас у вашої аудиторії, а також шикарний інструмент продажів. Якщо ви не виходите в ефіри – ви втрачаєте можливості, які використовують ваші конкуренти. У цьому челенджі я розповідаю всю теорію по проведенню ефірів в інстаграм, даю усі інструкції, та пропоную теми для ваших ефірів. Якщо ви не знаєте, як ці ефіри проводити, та про що говорити в ефірах – приходьте на челендж і відкрийте для себе інструмент прояву та продажів через ефіри. 

3.   Вміння не здаватись, коли все йде не так, як ви запланували. Коли очікування не співпадають з реальністю, коли ваші дії не приносять бажаного результату. Це все – абсолютна норма для роботи з блогом, ба навіть її невідʼємна частина. Абсолютно усі це відчувають на усіх без вийнятку етапах свого розвитку. Наприклад, зараз ви бачите перед собою сайт моєї онлайн-школи, де більше 25 моїх авторських навчальних програм, я є затребуваним експертом, який прекрасно вміє і практикує усе те, чому навчає. Чи завжди мої очікування співпадають з реальністю?  Чи завжди в мене виходить все, що я роблю з першого разу? Чи кожна моя дія відразу приносить мені бажаний результат? Скажу більше, так не відбувається просто ніколи. Усе, що ви бачите на сайті і усе, що ви знаєте про мене – результат тисяч помилок, невдалих спроб, намагань, та рішень «я спробую знову, але цього разу трошки інакше». 

Чим швидше ви почнете помилятись, тим швидше знайдете працюючі підходи.
Чим більше помилок буде – тим насиченіший і швидший шлях ви проходите.

Не дивлячись на очевидність цього пункту, я щодня нажаль спостерігаю, як люди опускають руки. Не вийшло продати консультацію з одного сторітелінгу? Ну все, мабуть блог це не моє… Не спрацювала на продажі реклама вашого курсу? Ну що ж, мабуть конкуренція зависока… Ні, ні, і ще раз ні! Все, що ми робимо в блозі – має суто накопичувальний ефект, і критично важливо розуміти, що ви працюєте вдовгу. Довгострокова інвестиція: саме це словосполучення характеризує кожну дію в блозі. Випишіть собі ці слова і повісьте над робочим місцем. Пообіцяйте собі не здаватись і щодня робити все можливе для того, щоб зробити таки з блогу джерело прибутку. 

Який мій продукт може вам у цьому допомогти:

-   У мене на сайті в розділі з безкоштовними продуктами є плакат «90 днів безоціночних дій». Завантажте його, роздрукуйте у найближчий точці друку студентських робіт, повісьте біля вашого робочого місця і заповнюйте щодня. Вносьте туди те, що ви сьогодні зробити у блозі такого, що можуть побачити інші люди. Пообіцяйте собі ці 90 днів працювати без оцінювання результатів. Тобто працювати над блогом, не дивлячись ні на що. Розвивайте у собі навичку правильно реагувати на невдачу: «тепер я знаю ще один спосіб, як це не працює. А якщо тепер спробувати ось так?»

4.   Навичка планування. Один з моїх життєвих принципів звучить так: «Само по собі може стати тільки гірше. Для кращого – треба план». До створення своєї онлайн-школи я 9 років займалась стратегічним маркетингом, розробляла маркетингові стратегії для брендів корпоративних та особистих. Звісно ця робота певним чином сформувала мою особистість, і наразі моя професійна деформація – планувати абсолютно усе. 

Я звісно прекрасно розумію і приймаю той факт, що вміння планувати – це окремий скіл, якому можна і потрібно навчатись. Планувати розвиток свого блогу, це похідний скіл, де немає сенсу втрачати час на самостійні пошуки працюючих алгоритмів, якщо ви не є професійним маркетологом з релевантним досвідом. Тому я створила продукт, що допоможе вам навчитись створювати стратегії розвитку блогу на рівні професіонала. 

Чому вміти планувати так важливо? В першу чергу тому, що розвиток блогу – це дуже нелінійний і багаторівневий процес, в якому пересікаються багато різних задач, кожна з яких розкладається на десятки маленьких щоденних дій. Без плану ви просто будете робити хаотичні одиничні маленькі дії, які самі по собі не несуть в собі системоутворюючого потенціалу, як би сумно це не звучало. 

Який мій продукт допоможе вам у цьому:

-   Курс «Стратегія розвитку блогу» (2500 грн.). Це один із найглибших моїх продуктів. Він для тих, хто готовий вступати в серйозну гру, де трофей переможця – блог, що генерує надприбутки. В курсі я послідовно та покроково навчаю вас розробити власну стратегію упаковки, ведення та просування блогу. За моїми відео та рекомендаціями ви виконуєте завдання, по блокам прописуючи та глибоко обдумуючи власну стратегію. Вартість стратегії, розробленої для вас за цим алгоритмом – 2000 доларів. Саме стільки я брала за розробку стратегії для клієнта. Якщо готові до системи і серйозної робити – цей курс для вас. 

5.   Навичка імпровізації. Робота з блогом – це багато алгоритмів і інструкцій, але рухатись виключно за ними – такий собі варіант. Важливо вміти діяти тоді, коли інструкції немає, коли події розгортаються в реальному часі. Наприклад, під час прямих етерів. Або швидко реагувати на події в суспільстві, щоб застосовувати той самий ситуативний маркетинг. В тренді Барбі? Ті хто вміють імпровізувати, відразу роблять рілзи у барбі-стилі, якісь фотосесії для контенту, щоб потім використати ці фото у рекламному креативі. Такі швидкі дії на гребні хвилі тренду завжди винагороджуються додатковою увагою з боку цільової аудиторії. 

6.   Багатозадачність та стресостійкість. І це не просто рядок з банального резюме, а реально необхідні навички для фінансового-ефективного блогу. Зазвичай в кінці персональних консультацій новачки у експертному блогінгу запитують: «а коли ж тоді працювати з клієнтами? Бо все виглядає так, ніби я 24 на 7 маю займатись лише блогом…» 

Але так тільки здається на початку. Згадайте, як ви вчились водити автомобіль. На перших практичних заняттях в автошколі абсолютно нереальним здавалось одночасно перемикати передачі, тиснути на педалі, дивитись в бічні дзеркала, контролювати дзеркало заднього виду, вмикати поворотники, дякувати аварійкою, вловлювати дорожню обстановку, притримуватись правил дорожнього руху, реагувати на знаки і тому подібне. А зараз що? Описані процеси відбуваються у вас автоматично, у фоновому режимі. Ви навіть не думаєте про них, а ще й на додачу слухаєте якийсь подкаст, розумієте свій маршрут, сьорбаєте каву, розмовляєте з пасажирами та думаєте про щось важливе. Так само і з блогом. На початку багатозадачність, потрібна для заробітку через блог, вводить в шалений стрес. І тут є великий ризик кинути все, і «так і не почати отримувати задоволення за кермом», за аналогією з авто.

До цього потрібно бути готовим заздалегідь і розуміти, що буде непросто, але є мета, заради якої ви це все витримаєте. Пройде час, ви навчитесь всьому потрібному, освоїте щоденні процеси, почнете виконувати їх швидше і швидше, вони будуть відбуватись так само у фоновому режимі, як і кермування автомобілем. Важливо памʼятати, що побудова зі свого блогу повноцінного джерела прибутків – це не подія, а процес. На нього може підти кілька місяців, може півроку, а в когось і рік чи більше. Все залежить від плотності вашого навчання і плотності ваших дій.

7.   Навичка швидко впускати нове. Розбиратись з новим програмним забезпеченням, новими додатками, сайтами, тощо. На вашому шляху до фінансово-ефективного експертного блогу стоїть цілий ряд сервісів та програм, якими ви зобовʼязані вміти користуватись. Додатки для монтажу рілзів, для планування стічки, навички по створенню телеграм-спільнот, вміння зробити собі сайт на конструкторі, налаштувати онлайн-оплати, робити імейл-розсилки, вміння автоматизувати коментарі в блозі, зробити базові чатбот-воронки і багато-багато іншого. А ще не ігнорувати штучний інтелект, який допомагає вам у роботі дуже і дуже сильно. 

Якщо ви думаєте, що все це можна делегувати, а вам треба буде лише робити свою роботу для клієнтів… У мене для вас погані новини. Делегувати це все – тонна грошей, а починати шлях у блогінг з боргів – погана ідея. І зараз поясню чому. 

От дивіться. Ви звісно можете замовити у маркетолога розробку стратегії розвитку свого блогу, контент-план, у копірайтера написання дописів для вас, сценаріїв для рілз, у відео-оператора – зйомки рілз і відео для хайлайтсів, у рілз-мейкера – монтаж, у таргетолога – налаштування реклами, у менеджера по роботі з блогерами – підбір блогерів для реклами, комунікацію з ними, написання рекламних подач, замовлення реклами і контроль її виходів, у чатбот-мейкера – автоматизацію коментарів та створення лід-магнітних воронок, у програміста – розробку сайту і підключення онлайн-оплат, у технічного спеціаліста – підключення імейл-розсилок, чатбот-розсилок, продажі делегувати професійному продавцю і т.п. 

Ви дасте роботу десятку спеціалістів, витратити десять тисяч доларів, наприклад, але погана новина в тому, що це все не гарантує вам бодай якийсь конкретний результат. Кожному цьому експерту треба буде дати технічне завдання, всіх їх треба буде координувати, контролювати роботу, аналізувати показники і т. п. А вам все-одно треба буде вести сторіз, бо цього за вас ніхто не зробить. Треба буде створювати сенси і глибокий контент, бо всі ці підрядники – не експерти у вашій сфері діяльності, і вони не можуть створити експертний контент самостійно замість вас. Тобто роботи від того у вас менше не стане. Гарантій результату ніхто вам не дасть. Гроші витратите величезні.

Сумно, так?

Так, але. Саме для цього я і створюю свої навчальні продукти, щоб ви дослівно все перелічене вище змогли зробити своїми руками. Це не те що можливо, це саме так і робиться. Делегувати експерт починає пізніше, коли своїми руками зробить усю базу, і з неї уже заробить гроші на інших експертів. Я працюю сама, і все це роблю сама. І всьому цьому я поступово навчилась, а тепер передаю ці цінні практичні знання усім бажаючим. 

Так, я працюю повний робочий день, зараз уже делегувала деякі рутинні процеси, але на кожного співробітника теж треба час, це нормально. Саме такий підхід дає моєму інста-бізнесу рентабельність у 80%. І цьому можна навчитись, навчаючись у мене, проходячи один продукт за іншим, качаючи потрібні скіли і відразу реалізовуючи те, чому навчились. 

Який мій продукт може вам допомогти?

-   Майстер-клас із самопродюсування (500 грн.). В цьому майстер-класі я розповіла, як самостійно себе спродюсувати. Які дії має робити експерт за себе в ролі експерта, які дії має робити експерт за себе в ролі продюсера, а що дійсно варто делегувати. У цьому майстер-класі я детально розбираю свій бізнес і розповідаю свій розклад на день, на тиждень і на місяць. Ділюсь своїм звичним списком задач по запускам: що я конкретно роблю, коли запускаю нове навчання. Це дуже важливий МК для того, щоб поглибити своє розуміння заробітку на блозі, не мати ілюзій і сформувати правильні очікування.    

8.   Самоконтроль, самоорганізація, та вміння працювати без начальника. Багато людей мріють позбавитись від «гніту» керівництва і перейти у вільне плавання. Проте коли начальник це ти, і підлеглі це теж – ти, життя не стає більш простим. Уміння планувати свій день, коли ти не ходиш в офіс, обирати потрібну кількість необхідних найважливіших задач на день – дуже важливі. Але, звісно, теж поступово розвиваються. У кожного з нас 24 години у добі. І якщо хтось робить ці всі потрібні дії, значить можеш і ти. В мене, наприклад, теж є родина – чоловік, син-школяр і кіт. В мене є квартира, де прибираю я. Я сама готую, закуповую продукти. В мене є друзі, з якими я зустрічаюсь, я ходжу в спортклуб, має хоббі, читаю книжки, веду активне соціальне життя. І паралельно будую успішну онлайн-школу, залучаю клієнтів на свої послуги з соцмереж. Роблю все те, що описано в попередньому пункті. А якщо виходить в мене, то чому має не виходити в тебе? 

Колись давно я працювала на державній службі, і жила у системі, де я – лише маленький гвинтик. Зараз я і є система. Але перехід до нової системи звісно займає час, і цей час має не просто спливати, а бути наповненим саморозвитком. В мене немає навчань з тайм-менеджменту, але можливо тільки поки що:)

9. Відчуття прекрасного. Блог – це явище візуальне. Ваші фото, ваші відео, та навіть оформлення ваших текстів – все це люди сприймають спочатку очима. Ви можете безкінечно опиратись тому, що сприйняття експерта починається із візуальної складової, але це саме так. Доречі, в мене в блозі є хайлайтс «візуал», там я детально розібрала цю тему і розповіла, чому я роблю фотосесії для контенту. Якщо цікаво, подивіться. 

Так от, фінансово-ефективний блог експерта набагато швидше буде розвиватись, якщо він буде візуально-приємним. Ви не зможете постійно замовляти дизайн стрічки, банери для усього на світі у дизайнера, дизайн ваших сторіз теж не делегуєш на постійній основі: все це коштує грошей, але найважливіше – нещадно затягує всі процеси у блозі. Як не крути, а кожному експерту треба мати базові навички у створенні візуального контенту для свого блогу, бодай у якомусь простому онлайн-редакторі типу Canva.

Мало хто народився з вмінням робити гарне з усього, до чого торкаєшся. Більшості з нас треба розвивати надивленість – дивитись, як роблять інші красиво – і пробувати повторити, відтворити. Повторення за кимось – це найперше і найпростіше, з чого можна почати. Знаходьте гарний візуал у інших, і пробуйте розібратись, як зробити так само. Бачите гарний рілз – пробуйте зробити власний рілз, максимально дотягуючись по візуалу до рівня того зразка. Це теж процес. Але я завжди кажу: у всіх нас є «запас» жахливого контенту. Негарних сторіз, негарних рілз, невдалих фото в стрічку і т.п. Але у тих, хто працює над покращенням постійно – ситуація доволі швидко змінюється, «жахливий контент» вичерпується, і починає виходити так, як ви бачите у себе в голові. 

Який мій продукт буде вам корисним:

-   Телеграм-канал «Інставедення». Це мій безкоштовний телеграм-канал, де я викладаю різні туторіали, зразки, заготовки, ідеї – щоб ви могли брати і повторювати, і на тому навчатись. Рекомендую долучитись і вчитись там також.   

10.   Постійна робота над розвитком навички продажів. Вміння продавати – один зі стовпів фінансово-ефективного блогу. Ви можете створювати гарний і корисний контент, а люди буду вдячно його споживати. І все. Щоб ви заробляли на блозі – критично важливо вчитись продавати. У продажах в блозі є свої особливості, свої підходи та унікальні техніки. 

Наприклад, окрема навичка – продажі на безкоштовних консультаціях. Інша річ – продажі в переписках. Третє – це перманентний продаючий контент, що ви маєте навчитись створювати постійно. Треба знати опорні точки і тригери, які працюють на продаж. От що що, а продажі – це напрямок, навчання в якому ніколи не закінчується, а майстерність продажів ніколи не буває в кінцевій точці. Експерт завжди має знаходити нові підходи до продажів, постійно навчатись. 

Які мої продукти будуть корисні в цьому напрямку?

 Челендж із написання продаючих дописів (500 грн.)

-   Челендж із проведення прямих ефірів (500 грн.)

-   Курс «Продажі у сторіз» (2500 грн.)

-   Майстер-клас «Рекламні подачі» (500 грн.)

-   Майстер-клас «Продаючі консультації» (500 грн.)

11.   Вміння інвестувати без скупості. Експертам, що хочуть заробляти у блозі, інвестувати треба в три речі: власне навчання, консультації експертів, та у рекламу. 

Власне навчання допоможе вам швидше відкривати нові способи і підходи, бо ви фактично купуєте за гроші досвід інших людей. 

Консультації експертів відкривають очі на ваші сліпі зони, підказують відразу конкретні рішення, економлять ваш час на пробах на помилках. Але зверніть увагу, якщо ви берете консультації, це не означає, що вам не треба навчатись. Одне друге не замінює. Я можу розповісти про необхідні вам дії, але щоб їх виконати – треба навчитись. На моєму сайті є все необхідне для цього, всі інструкції, всі відповіді. Тому консультації лише доповнюють навчання, а не замінюють його.

Інвестиції у рекламу – невідворотні. Краще це зрозуміти і прийняти якнайшвидше. Намагання розвивати блог лише безкоштовними методами ведуть лише до вигорання, відтягують момент монетизації вашого блогу, та несуть в собі сильний ризик того, що ви покинете блог. 

Відкрийте гугл-карту і введіть точку «Балі». Нехай Балі символізує нам зараз вашу бажану точку «Б», тобто блог, що приносить стабільний прибуток. А тепер прокладіть маршрут до Балі. Якщо оберете «йти пішки», гугл нарахує вам 122 дні дороги. Як думаєте, за 122 дні будуть моменти, коли ви захочете «злитись»? Якщо оберете добиратись літаком і потягами, зможете добратись за добу. Але це коштує грошей. 

От так і з блогом. Хочете швидше – платіть за рекламу. 

Звісно, навчання, консультації і реклама це не вичерпний перелік необхідних інвестицій, але для старту цього більше ніж достатньо. 

Які мої продукти можуть вам допомогти:

-   Персональна консультація із просування (5000 грн.).

-   Майстер-клас «Елементарний таргет» (500 грн.). 

-   Майстер-клас «Таргет на українців, що закордоном» (500 грн.)

Ну що ж, друзі. Дякую вам, якщо ви дочитали до цього місця. Сподіваюсь, мені вдалось трохи прояснити для вас ситуацію із заробітком на блозі, і нова інформація вкладається у вашій голові зручно і комфортно. 

А я продовжую створювати для вас якісні та актуальні навчальні матеріали, щоб кожен бажаючий міг отримати омріяні результати – фінансово-ефективний блог, що генерує прибуток експерту 24 на 7 і 365 днів на рік. 

До нових зустрічей!